Bubuland

27.03.2008., četvrtak

Tata



Nisam ti dospio reći
što si mi sve dala
sada je već kasno
al mislim da si znala.


Nisam ti dospio reći,
što mi je tvoje tijelo
ja sam pisao riječi
ti pripremala jelo.

Nisam ti dospio reći
nije bilo vremena
da si moje dijete
da si moja žena.

Nisam ti dospio reći
kakvi su bili sati
da si moja sestra
da si moja mati.

Nisam ti dospio reći
ili to nisam znao
svjetlost pada u more
onda je zastor pao.

Sad sam na pustoj zemlji
nered je u duši
kiša lije i lije
moja se kuća ruši.

Nisam ti dospio reći
nije bilo vremena
da si moje dijete
da si moja žena.

Nisam ti dospio reći
kakvi su bili sati
da si moja sestra
da si moja mati.

Sad sam na pustoj zemlji
nered je u duši
kiša lije i lije
moja se kuća ruši.

Arsen Dedić
- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr











online