ponedjeljak, 25.09.2006.

...in the middle of the night...

Krasne su te naše jarunske pijanke,nema šta...Vino je teklo ko iz pravog bureta sa ping pong stola. Eto šta sve ljudi neće danas smislit i to za bagatelu u našim poznatim trgovačkim centrima (ne spominjem ime jer mi nisu platili reklamu).I tako se skupilo društvance u subotu...E da ste vi to vidli...Frendica slavila 24.rođendan...Mrak, ništ se ne vidi s ceste, al mi vidimo sve na cesti...Pišanje u grmlju naravno,jao onima koji su imali potpetice,a zemlja mekana smijeh tek sutradan ugledah našto mi liče cipele, a da sam još imala peturine...Nezgodno je to kad nemaš ravnotežu koja je iščeznula u gutljajima Cabernet Saugvinona party dečki se bar mogu naslonit na drvo i usput odmorit,a mi – pazi da ne popišaš hlače,održi se u čučnju i još obavi to što trebaš,morat ću uvježbat stojećki...I dok je večer odmicala putevima etanola događale su se kojekakve neobične, blago rečeno, situacije...Razgovor ugodni o stolariji (!) pa pola sata deri po tome, e kad se ne zna mjera...Još je to i dobro,al kad su počeli hitovi kao Zeko i potočić, e to je već bilo strašno za gledat lud al fućka se nama...I kad sve popismo, odemo se malo i razbacat negdje naughty...Budući da nisam spavala 24 sata ispočetka je bilo teško pratit ritam, al kad je malo isparilo ono viška tekućine da vidiš...Al kako bi bilo sve normalno kad može biti i malo ljigi ljigi...Vrlo uočljiva skupina od nekoliko crnaca i njihovih žena se skoro poševila pokraj nas, kako reče jedna cura pravi freak show, šta si nisu našli sobu negdje u pm namcor ko da gledaš spot od 50 centa – lančine i guženje...Fino se mi zabavismo,baš je bilo dobro...al uvijek je nama tako...jedva čekam sljedeću pijanku, a ta bi mogla bit uskoro jer imam još pola ispita do kraja priče o faksu, o da, znam šta ćemo pit kad se to položi, tequila hombre thumbupadios amigos! nut

- 12:56 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 16.09.2006.

PREOBRAŽAJI VAMPIRA

Žena kojoj usta jagoda su sočna,
Zmijoliko saviv struk i bedra moćna
I gnječeći grudi o tvrd rub korzeta,
Šanu riječ iz koje hlap mošusa cvjeta:
- "Moja vlažna usna, iskusna u žaru,
U postelji savjest zna zavesti staru.
Plač svačiji suše pobjedna mi njedra,
I starcu izvabim gugut smijeha vedra.
Onom tko me vidi nagu i bez vela,
Nadomještam sunce i nebesa cijela!
Moj mudrače, bludnih vještina sam puna;
Kad čovjeka smamim rukom od baršuna,
Il kad grudi predam ujedima zuba,
Razvratna, plaha, i nježna, i gruba,
Na ležaju ovom što stenje od strasti,
I Anđeli sami morali bi pasti!"

Kad moždinu svu mi isisa iz kosti,
Okrenuh se k njojzi u iznemoglosti
Da joj cjelov dadem, ali vidjeh tada
Mješinu ljepljivu, gnojnu, punu smrada!
Sklopio sam oči, sav leden od strave,
A kad ih otvorih, u svjetlosti jave:
Mjesto krepke lutke, što leža uza me
Napojena krvlju mojom od pomame,
Drhtao je kostur škljocavih vilica
I cvilio suho kao vjetrnica
Il' cimer na špici kad trulo se klima
Uz jauke vjetra u zimskim noćima.


Charles Baudelaire burninmad

...strastveno je volio samo nekoliko žena kojima je posvetio male rukoveti pjesama...

"Prvi posao umjetnika je da supstituira čovjeka u prirodu i da prosvjeduje protiv nje."






- 14:34 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 06.09.2006.

ABOUT FRIENDSHIP

thumbupprijatelj uvijek pita:jesi dobro?
thumbupne drži monolog nego se nadovezuje na razgovor i međusobno se savjetujete
thumbupuspije te nasmijati i kad sve lađe potonu
thumbupopćenito ga zanima tvoj život i tvoji problemi
thumbuppo tvom hodu zna kako se osjećaš i o čemu razmišljaš
thumbups prijateljem je i tišina ugodna
thumbuppotrudit će se na sve načine izvući te iz lošeg raspoloženja
thumbupjednostavno je uvijek tu


U zadnje dvije godine prijateljstva su pucala ko kokice.Neki ljudi su se vratili,ali su došli i neki potpuno novi.Upoznavanje novih ljudi obogaćuje.U svom zaručniku sam pronašla ne samo ljubav svog života nego i najboljeg prijatelja,to želim i svima vama.

Pozdrav mom novom prijatelju Marinuwave,jako zanimljivom i dragom dečku, s kojim svaki dan raspredam o koječemu i bilo čemu. Jednom prilikom je rekao:"Samo nebo je granica,tko do nje dođe nepripremljen gadno strada." Zato nemojte prijateljstvu postavljati granice,prihvatite ljude onakvima kakvi stvarno jesu, a vrijeme će pokazati jeste li naišli na pravu osobu.
Poseban pozdrav mojim curkama s faksa:DanijeliwaveToniniwaveMirjaniwaveMonikiwaveMartiniwaveteachers rules!
Ove gore natuknice proizašle su iz mojih iskustava,a vi,dragi posjetitelji, u svojim komentarima nastavite niz ako želite.

"Ako pronađeš pravog prijatelja pronašao si blago."

- 17:08 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off