Bog Te Blagoslovio!

četvrtak, 24.01.2008.

Molitva za dublje poznavanje spasenja!!!

Ovo je jedna prekrasna molitva koju sam naucio napamet i molim je svaki dan po nekoliko puta. Molitva sluzi za lakse prepoznavanje evanđelja.

Image and video hosting by TinyPic16Bez prestanka zahvaljujem za sebe i sječam se sebe u svojim molitvama,17da mi Bog našega gospodina Isusa Krista,Otac slave, dadne duha mudrosti i otkrivenja da ga potpuno upoznam: 18da mi da prosvijetlene oči moga srca da uvidim koliku nadu pruža njegov poziv,koliko bogatstvo slave krije njegova baština među svetima, 19koliko je u meni koji vjerujem izvaredno velika njegova snaga koja odgovara djelotvornosti silne moći njegove, 20 što je pokazao u Kristu uskrisujući ga od mrtvih i postavljajući ga sebi s desne strane na nebesima, 21 iznad svakog poglavarstva, vlasti, sile, gospodarstva i iznad svakog imena koje se naziva ne samo u ovome svijetu nego i u onome koji ce doci.
BTB!!
(Ef. 1,16-21);

24.01.2008. u 11:03 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu možete pronaci mnoge stvari o vjeri i o vjerskim cudima. Ovaj blog je napravit kako bi citateljima promjenio sliku vjere na bolje.

O meni!

Moje ime je Marijan Petkovic (Peka).
Ucenik sam srednje tehnicke skole u Pozegi.
Zivim u Pleternici.
Obitelj:1 mama,1 tata,2 brata,1 seka
Najvise volim: Boga!
Ne mogu bez: molitve, mise, Isusa
Preobratio se: u 11 mjsecu.

Meni omiljeni blogovi!!!

aNNabeLLe

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...

Tabor

Pogledaj!!!