Bog Te Blagoslovio!

srijeda, 23.01.2008.

BTB (Bog te Blagoslovio)

Ovaj blog pisem kako bi tradicionalnim vjernicima (o njima nesto kasnije) priblizio vjeru u kojoj sam ja nasao svoj vlatiti mir,smirenost i ljubav. Vjera nije kao sto sam i ja mislio samo pripovjetka koja je napisana u Bibliji. Vjera postoji! Skoro pa vise nemozemo ni govorit da je to vjera jer se na ovom svijetu desilo toliko cuda (o njim cu isto pisat). No ipak cu govorit vjera jer mi se lakse izrazavat.

-"tradicionalni vjernici"
Tradicionalni vjernici (i ja sam bio medju njima) su vjernici koji idu nedjeljom na misu samo da bi kasnije mogliu otici na kavu. Koji dolaze u crkvu samo radi drustva a ne zbog Isusa. Njihova ispovjed se dogadja svake cetiri godine. Poslje ispovjedi jos vise grijese.....itd. Nemojte mislit da nekog osudjujem. NIje mi u cilju da nekog uvrjedim, na kraju krajeva, i ja sam nekad bio takav. Vec samo da vas upozorima da se s time nije za igrat.

23.01.2008. u 09:30 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu možete pronaci mnoge stvari o vjeri i o vjerskim cudima. Ovaj blog je napravit kako bi citateljima promjenio sliku vjere na bolje.

O meni!

Moje ime je Marijan Petkovic (Peka).
Ucenik sam srednje tehnicke skole u Pozegi.
Zivim u Pleternici.
Obitelj:1 mama,1 tata,2 brata,1 seka
Najvise volim: Boga!
Ne mogu bez: molitve, mise, Isusa
Preobratio se: u 11 mjsecu.

Meni omiljeni blogovi!!!

aNNabeLLe

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...

Tabor

Pogledaj!!!