Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 28.04.2011.

IN LOVA VERITAS

(1994.)

dok divlji konji jure u galop
razdvojen tamnom obalom patim
da li će i mene stići taj potop
pa da se nikad na zemlju ne vratim

ne skrivam bol niti ga dajem
skupljen u svojoj čahuri samoće
ponekad se pitam zašto još trajem
u ovom svijetu mržnje i hladnoće

nema tu duše – samo praznina
sve se plaća, i ljubav i spas
politike i laži u svemu ima
samo ću reći – in lova veritas

nema ni vina ni pjesme uz more
sve rjeđe ćeš čuti i ljubavi glas
zašto se truditi kad može i gore
prokleto sve je – in lova veritas

- 10:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 25.04.2011.

SADA ZNAM 2

(25.04.2007.)

sad znam da su noći
samo obična tamna gomila
jer ti nećeš doći
da bi me u njima ljubila
sada znam da su rime
samo zaludno trošenje vremena
jer za tvoje ime
ne postoji riječ dovoljno dostojna
sada znam da su snovi
samo loša preslika stvarnosti
jer svaki dan novi
samo je nastavak stare povijesti
probao sam i druge
ali uvijek samo u tvojoj sjenci
ma štogod mi ponude
to samo su kratkotrajni užitci
nema naše beskrajnosti
nema zaustavljanja sred vječnog trena
samo sirove strasti
a svaka strast bez tebe je promašena
sada znam da smo vrijedili
više od svih slatkorječivih priča
a da smo strah pobijedili
i danas smo mogli biti sretna bića

- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.04.2011.

KRSTARENJE

(1994.)

na ludilu lažnom zahvalih se piću
odrekoh se svih mušica i djeva
naklonih se stidno ognju i biču
bura u meni nek uspavanke pjeva

ostavih mjesta koja navikla su na me
ljude što su me nekad prijateljem zvali
varljivu slavu i još lažnije dame
svi su mi oni samo godine krali

a sada nakon toliko lutanja bez cilja
i tisuću snova što nestaše poput bljeska
nađoh se pred tvojom oazom izobilja
pred mirisnom ružom sred beskrajna pijeska

znam da ni u snu nisam vrijedan tvog lika
da mnogi te drugi za mrvu ljubavi prose
a ti bojiš se svih tih ljubavnih razbojnika
što umjesto duše tuđe trofeje nose

i u meni je dušu teško pronaći
već prije okove iz starih ratova
ali teško ćeš toliko ljubavi naći
koliko za tebe nosim u grudima

zaboravi strah i zarobimo vjetar jak
daj da ti pokažem kako se tone u snove
da u tom moru budem tvoj jedrenjak
da odemo tamo gdje svi ljubavnici plove

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.04.2011.

POPODNEVNI PRASAK

(1992.)

strahoviti prasak u vruće popodne
razbio je ravnodušnost proljetnog dana
razbio jedan život i sve u trenu ode
u tisuće komada po zidovima stana

oduzeo si je život izgubivši nadu
rasplinuvši sve u eksploziji bombe
cijeli samotni život gušeći se u radu
a bio je svima samo poput jeftine robe

prokleo je na kraju sav ljudski rod
konačno je shvatio koliko ljudi lažu
od svega mu je ostao tek američki sprovod
četiri su čovjeka došla, kažu

možda je više ljudi za njega čulo
u trenutku smrti no za života
možda se baš zato odlučio za zlo
da se u prasku spasi od strahota

bojao se je i vlastite sjenke ponekad
govorili su da je lud, da je poremećen
al nitko ne zna dal bio je svetac il gad
i baš po ničemu neće biti zapamćen

ali još i sada kada čujem prasak
sjetim se zla koje se krije u ljudima
zapitam se da li ću biti dovoljno jak
da se ne raznesem bombom u grudima

- 10:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.04.2011.

JASMINA

(1988.)

toliko izgubljenih ljubavi u mojoj drhtavoj prošlosti
tek sada znam – isuviše mi značiš
ne bih mogao ponovo izgubiti
jasmina, ne ostavljaj me
ti si jedini put u raj
svaki put kada odlazim bojim se da je zauvijek
svaka tvoja prebrza riječ kao da je rastanak
a svijet je zapravo malen za dvoje ludih ljubavnika
kao ti i ja
jasmina, ne ostavljaj me
ti si vanzemaljski plam
svaki puta kada te ljubim kao da izgaram
kao da ponirem u lavu
kao da me rastapaš
bojim se da te ne izgubim
bojim se povratka u samoću
bojim se sebe
jer uvijek sam griješio kada je bilo najljepše
svaki tvoj hladan pogled ubija nadu u meni
kao da me ne voliš
a svijet je zapravo malen za dvoje izvan svemira
kao ti i ja
jasmina, ne ostavljaj me
ti si anđeo ljubavi
toliko izgubljenih sjećanja i ni jedan zaborav
u moru tužnih ljubavi
tek sada znam – isuviše mi značiš
ti si sklonište od stvarnosti
a svijet zapravo ne postoji kada smo zajedno
sve vatre su tihe za dvoje napaljenih ljubavnika
kao ti i ja
isuviše mi značiš
jasmina, ne ostavljaj me
jasmina, zadrži me do kraja

- 13:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.04.2011.

OSTAVITE PORUKU

(2008.)

ostavite poruku i bježite odavde
ovaj grad više ne postoji
bit će snimljeno sve što kažete
jednom će netko to pronaći

zatvorite prozore i navucite zavjese
bljesak kraja i do vas će stići
ne, ne zazivam zla, ona sama dolaze
ja sam samo pijun u toj priči

i pustite nade nek za druge gore
moje su već odavno prognane iz svijeta
ne, nema šanse da nove se stvore
svaka misao sad samo mi smeta

želim otići smiren u prazninu
i ne trebam ničije suosjećanje
predobro znam kako ideali ginu
sve se u trenu pretvori u sranje

stavite šljemove i ne zovite više
ta toplina pakla i do vas će doći
ne nisam prorok samo čitam što piše
i vama će jednom rok upotrebe proći

- 13:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.04.2011.

OČI BEZ SJAJA

(1992.)

nostalgija me hvata, noću u dva sata
ti se budiš i kao divlja me ljubiš
ne čuješ kako u hodniku škripe vrata
a mrak ti neda i da moje lice ne vidiš

nisam raspoložen za već uigrame sheme
ali ti ne shvaćaš i samo tjeraš po svome
ne primjećuješ što mi je učinilo vrijeme
i svi me ti poljupci samo iznova lome

a treba mi tako malo da pronađem što mi treba
da skine sa mene ovaj teret teškog olova
samo nada za plavetnilom jačim od neba
za trzajima strasti jačim o oceanskih valova

osjećam se bezvoljno kao da je smak svijeta
kao da sam pred smrt i bojim se mraka
svaki dodir, svaki pogled, svaka sitnica mi smeta
i nikako da za sebe udahnem dovoljno zraka

pitaš o čemu mislim, dok pogled luta do beskraja
da li si mi lijepa i da li te još uvijek želim
ali sve je uzaludno za moje oči bez sjaja
jer ni jednoj ljepoti ja se više ne veselim

možeš mi reći da sam čovjek bez duše
bez osjećaja i morala, svinja sa rasprodaje
jači sam od kiša a obične magle me guše
možda baš zato moje oči više ne sjaje

govoriš da si slaba, da trebam ti
a za svaki novi dan ja vjerujem u tebe
i za svaki tren, samo me samog ostavi
tako sam slab da nemam snage ni za sebe

misliš da mi je lice mokro od znoja
da je ta grimasa grč koji si izazvala
a mrak je sakrio dugu sa tisuću boja
koja mi je kao kamen sa lica pala

ne vidiš ništa od mene u ovoj tmini
samo misliš da me osjećaš ali to nisam ja
ni jedne iskre u mraku ni očaja u praznini
ništa ne možeš pronaći u očima bez sjaja

- 09:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.04.2011.

IDI K ANĐELIMA

(2001.)

samo se ti opusti
i odi malo k anđelima
u zemlju snova gdje te čekaju
tvoje vjerne sluge i pratilje
tamo sve baš kao da tvoje je
dok se tim svemirskim stazama putuje
a kad se probudiš ne brini
jednom ćeš zauvijek usnuti
i tada ćeš se svom domu vratiti

- 10:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme