Image and video hosting by TinyPic
  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve i svašta vezano za ništa....





VRIJEME JE NOVAC



KOLIKO DO 1. MAJA



ANKETA








Gdje najcesce izlazite?
Current results


GALERIJA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ja...


Image and video hosting by TinyPic
Ja macho...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nas dvoje...

Image and video hosting by TinyPic
Moja djevojka...


Image and video hosting by TinyPic
I opet ona...


Image and video hosting by TinyPic
Mi...


Image and video hosting by TinyPic
In love...


Image and video hosting by TinyPic
My love and me...


Image and video hosting by TinyPic
Čička


Image and video hosting by TinyPic
Zanimljivo...


Image and video hosting by TinyPic
Ljiljić


Image and video hosting by TinyPic
Ivonica


Image and video hosting by TinyPic
Ivana i ja...


Image and video hosting by TinyPic
Ekipica...

Image and video hosting by TinyPic
Ljiljić i ja in Vanilla club...


Image and video hosting by TinyPic
Explorer Team...


Image and video hosting by TinyPic
Ivona i lavić...


Image and video hosting by TinyPic
Bajkeri...


Image and video hosting by TinyPic
Bas su cool...


Image and video hosting by TinyPic
U skoli dosada...


Image and video hosting by TinyPic
Maca...


Image and video hosting by TinyPic
Vigor in da club...


Image and video hosting by TinyPic
Čička i ja dok sam imao dugu kosu...

ŠTO SE NAJVIŠE SLUŠA


Linkin Park What I've Done


Linkin Park Lyrics



What I've Done Lyrics




Justin Timberlake -What Goes Around...Comes Around




Lyrics What Goes Around Comes Around Lyrics




Nickelback - This Is How You Remind Me




This Is How You Remind Me Lyrics




A-HA Summer Moved On




Summer Moved On Lyrics




Nickelback - Savin' Me




Savin' Me Lyrics




Image and video hosting by TinyPic
NA ŠTA SE BACAJU DANAS PARE

1. Huelva-Real Madrid
tip 02 1,70

2. FC Porto-Aves
tip 01 1,15

3. Benfica-Acad. Coimbra
tip 01 1,15

4. Sport. Lisabon-Belenenses
tip 01 1,25

5. Messina-Fiorentina
tip 02 1,40

6. Freiburg-Koblenz
tip 01 1,25

7. Atl. Madrid-FC Barcelona
tip 02 2,25

8. Chievo-Ascoli
tip 01 1,15

9. Offenbach-Braunschweig
tip 01 1,25

10. Duisburg-Essen
tip 01 1,50



Šta ima na telki



NAHRANI BEŠTIJU





adopt your own virtual pet!



ZAIGRAJ NAJBOLJU IGRU SVIH VREMENA "TETRIS"







ponedjeljak, 28.05.2007.

IZVJEŠTAJ...

Nisam napisao niti jedan post za vrijeme vikenda jer nisam imao vremena...nisam ni bio kod kuce zapravo...U gradu je bilo svega i svađega a pogotovo u petak kada je bila NORIJADA...
Na kraju sam ipak isao tamo i uz pomoc jednog malog predmeta se zabavio....

Image and video hosting by TinyPic

Dosli smo u grad oko 8 sati i park je bio pun...samo cujes pjesmu i razbijanje boca...posto nismo imali muda otici tamo morali smo prvo uzeti pojacanje (VIGOR)...nakon toga smo se ubacili među maturante i bili luđi od njih...sljedeca destinacija lokosi...

Image and video hosting by TinyPic

tamo se plesalo i zajebavalo do kasno u noc...bili smo svi mokri sto od znoja sto od piva koje je špricalo na sve strane...U subotu se gledao film SAW III (slagalica strave) ako zelis rigat od grozote pogledaj ga ali preporucavam odma u komadu i prvi i drugi dio...

Image and video hosting by TinyPic

Također se vratila iz Italije Ivona sto je mene ucinilo vrlo vrlo vrlo sretnim...posto sam u sebi jos nosio teret petka i noriade nisam bio sposoban za subotu pa tako nisam ni otisao u Vanillu...a jebiga nemos na sve strane...Nedjelju sam proveo sa Ivonom i bilo mi je bolje...Danas je eto ponedjeljak i jedino sto je sigurno da cu danas radit je gledat Zakon brace a za drugo neznam....Eto uzivajte!!!



| komentari (12) | print | # |

petak, 25.05.2007.

PETAK....

Eto dosao je i petak...inace bi bio sretan ali sada bas i nisam...opet sam u nekom bedu unatoc tomu sto sam dobio dva iz njemackog...ovih dana je bilo pre vruce da bi se ista normalno radilo...jedino sto se moglo je lec u krevet upalit klimu i ljencarit...danas je u gradu ludnica zbog noriade ali meni i nije nesto stalo do toga svega...ma zapravo nije mi stalo ni do cega kad nema moje jedine ljubavi...moja je djevojka Ivona otisla u Italiju i vec se s njom nisam ni cuo ni vidio 3 dana...vraca se tek sutra navecer...a sutra navecer je subota i trebalo bi se ici u grad jos pogotovo zato sto izgleda da je zadnji vikend da radi Vanilla club...i sada sto izabrati docekati djevojku ili ici u grad i zabavit se do jaja...izbor bi naravno pao na djevojku ali posto ona također u nedjelju ide na kirbaj a ni ne pomislja o tome da neode ili da povede svog decka to uvelike mjenja situaciju...sto cu odluciti na kraju neznam...nezelim sad o tome ni razmisljat previse...vise mi se nista neda...nemogu...sve me podsjeca na nju...treba mi nesto da mi bude bolje...mozda na kraju ipak odem na tu norijadu...odem malo popit, zabavit se, a ujedno i vidjeti sto me ceka za godinu dana...

Image and video hosting by TinyPic

mozda ovako nesto....hmmmmm ko zna.....blago se njima...dobro mislim vecina ce sad na fakultet ali svejedno...blago im se...

Image and video hosting by TinyPic

eto ode onda ja ipak na tu noriadu pa sta bude bit ce...



| komentari (17) | print | # |

nedjelja, 20.05.2007.

UNIŠTENJE NEDJELJE

Eto tako ljudi prošla je i ova subota...nekima je bilo divno i nezaboravno a nekima je bilo jadno da su si željeli skratit muke...e ja vise spadam u ovu drugu skupinu ljudi...kad mi tako prođe subota dođe mi da ni neidem u taj jebeni grad jer me samo uništi i devastira..Image and video hosting by TinyPic...ali već sam ja navikao na to...jer većinu subota se ja vraćam kući sam i uništen...dobro lažem eto neidem sam idem s jebenom tugom i razočaranjem...zašto? to je manje važno...uglavnom jedina pozitivna stvar koja se jućer dogodila je pobjeda Cibalije i to što sam uspio na 5 minuta plesat sa Žacom Sanjom i Silvijom the SEXY MAČKE...i nakon tako "divne" subote sad dolazi nedjelja i kao treba učiti...o daaaa....i tako...događaj dana je zakon braće ili ti PRISON BREAK....moram to gledat serija je predobra...



iščekivanje te serije će me držati na životu do naveče a onda šta bude bude...ode sad nešto ubacit u kljun jer nisam ništa jeo od navečer a naravno pio sam pa mi je sad malo muka...al proće to...Eto budite pozdravljeni....
P.S. The SEXY MAČKE moram opet rec da ste bile "ona je bomba bomba ona je bomba bomba"



| komentari (17) | print | # |

subota, 19.05.2007.

ČARI SUBOTE....

Danas je napokon došla subota...svi smo se naspavali i pripremili za ludnicu koja nas danas iščekuje...subota je dan za koji se živi...danas ima pregršt aktivnosti koje treba obaviti...naravno subota je dan za bacanje para odnosno klađenje...treba pronaći prave parove i tipove...živio onaj ko je izmislio kladulju...KLADULJA MAJKA 4EVER...iako se gubi zabavno je...

Image and video hosting by TinyPic

Vezano za kladulju danas je i utakmica CIBALIJE na koju se naravno ide...bit će prava ludnica...mislim barem bi trebala biti jer ovo je odlućujuća utakmica...ili ispadamo ili ostajemo i trebala bi bit ludnica na stadionu...ako pobjedimo bit će ludnica zato sto će svi bit sretni a ako izgubimo svejedno će bit ludnica jer će svi divljat...tako da ako se želite ispucati i iskaliti ovo je definitivno izbor za vas...od srca preporučavam...



Ovo je mali prikaz atmosfere kakva bi trebala biti na stadionu!!!

Ali ni to nije sve...danas je rođendan od Ivone (moje djevojke) i naravno bit će PARTY za popizdit..."pijanih cura za sve" hehehe....Sta bude bit će...a ja se nadam da ću imati vremena da vam javim kako je prošlo...Pozdrav svima uživajte i napite se!!! party



| komentari (8) | print | # |

petak, 18.05.2007.

ŠTO JE BRUT ART?

Dakle da odma na poćetku kažem da danas u školi ipak na kraju nije bilo ništa strašno što znači da nismo ništa pisali....i to zato što smo nagovorili sve profesore da nam odgode i za veliko čudo oni jesu...svi sretni i zadovoljni ali ne za dugo, jer vec idući tjedan pisemo sve to...
Odlučio sam objasniti što je to brut art jer me svi to pitaju...dakle na jednom od mnogih i naravno zanimljivih satova povijesti naš dragi profesro nam je govorio o toj nekoj slikarskoj tehnici koja se zove brut art...to je dakle tehnika u kojoj se ljudi crtaju na rugoban i gadan nacin odnosno sa svim manama i nedostacima i da stvar bude gora to je sve još duplo naglašeno...nacrtao na nam je na ploči primjer toga i mi smo svi crkli od smjeha...Čička je uspjela uspješno precrtati to remek djelo pa pogledajte

Image and video hosting by TinyPic

...da bi vam bilo jos jasnije pokazat cu vam kako brut art izgleda na normalnim ljudima...ONI TAKO NE IZGLEDAJU već ih samo koristim kako bih objasnio sto je brut art...pa pogledajte...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


eto to je nekoliko primjera i nadam se da me ljudi na slikama neće ubiti...ako ni sada nije jasno što je burt art e pa onda jebi ga...mi se sad stalno koristimo tom tehnikom crtanja jer pod dosadnim satima može izazvati dosta smjeha i zajebancije...toliko o tome...ode sad spavat jer sam leš...tjedan je bio pre jebeno naporan...treba biti odmoran za sutra jer je SUBOTA JEEEEEEE!!!!! što znači i rođendan od moje cure!!!



| komentari (10) | print | # |

BACK TO THE ORIGINS

UVOD

Dakle evo moj prvi post....dobro ovo bas i nije istina jer sam i prije imao blog....stari, poznati, ANTITALENT.BLOG.HR ali eto jednostavno mi je prekipjelo i vise mi se nije dalo pisati pa sam ga obrisao....Ime mi je Dorian a prezime nije bitno rođen sam 1989. 9.3. sto znaci da sam riba u horoskopu. Živim u Vinkovcima the najvećoj rupi ali svejedno nema toga šta bi mjenjao za nasu "Francusku Četvrt (franca) i Vanillu (vaniliju)...sve u svemu volim sve sto vole mladi naravno prvenstveno SUBOTU za koju se živi i tako....moje okupacije su sve što ima kotače, glazba i naravno igre na pc-u i PlayStationu...vise detalja kasnije...

NESTO O NOVOM BLOGU

Dakle ovo će biti blog u kojemu ću pisati većinom o svemu gore navedenom dakle mom životu, glazbi, motorima, autima, ludo provedenim subotama i naravno školi koju obožavam i prijateljima u njoj. Postoji mogućnost da nekada napisu post i moje prijateljice Čička i Ljiljić jer nema toga gdje nje dvije nisu zabile svoj nos...uglavnom kako će to sve ispasti neznam....


POST

Danas je četvrtak što znači da je sutra petak a ujedno to donosi jednu lošu i jednu dobru vijest....ajmo prvo LOŠU...sutra pisem dva jebena testa i to iz Uredskog poslovanja (jako dosadan predmet u kojemu se samo govori o glupostima poslovanja, dopisivanja i tako to) i Njemačkog najgoreg jezika na svijetu....bit će komada....a sad DOBRA....petak dolazi i onda je samo jedan dan do SUBOTE (moja djevojka Ivona slavi rođendan i bit će totalno ludilo JEEEEEEEA!!! Jedva čekam....alkohola i hrane za sve....o mojom djevojci i našim odnosima također nešto kasnije...DANAS NAM JE P O L A G O D I N E ! ! ! Nije li to divno!!! Mislim da je ovo dovoljno za prvi post...neželim odmah zamarati ljude nekim dubokoumnim tekstovima...ode sad učiti ona sranja, šta da radim...šta se mora mora se....ajd uzivajte i budite pozdravljeni...

Evo mali prikaz mog divnog razreda rofl





| komentari (1) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.