kako nastaje pivo


Eto kad sam već objavila himnu pivi,sad pišem malo više o njoj. Paaa...eto ga...

Prema starim iskopinama i zapisima arheolozi su utvrdili da su stari Vavilonci prozivodili pivo u domaćinstvu jos 7000 godina pr.Kr. Imali su 16 sorti piva a za varenje su koristili jecmeni secer i psenicu. Odavde se prenijela proizvodnja piva u stari Egipat, Persiju, Grcku i dr. zemlje. Egipcani su znali da prave pivo već 2000 godina pr.Kr.., a Grci su, primajuci civilizaciju od njih, naucili i vjestinu proizvodnje piva, za njima Rimljani, pa stari Germani i onda ostale europske zemlje. U tim vremenima pivo je pravljeno iz secera, ali bez hmelja, tako da je dobijen proizvod bio vrlo kisel. Tada su u pivo dodavali različite trave - pelin, lupin glog, safran i dr. Primjena hmelja predstavlja vazno otkrice i cini osnovu suvremene tehnologije piva. Hmelj se prvi put poceo koristiti u Novogorodskoj Rusiji. Usavrsavanje parnog stroja vrlo se povoljno odrazilo na razvitak pivarstva. Najvazniji tehnicki pronalazak predstavlja pronalazak stroja za hladjenje. Zahvaljujuci najvaznijim naucno-tehnickim dostignucima u 19. stoljecu stvoreni su osnove za pretvaranje usitnjenih poduzeca u velike tvornice piva.

Osnovne karakteristike proizvodnje piva:
Pod pivom se podrazumijeva slabo alkoholno pice, koje se proizvodi u procesu alkoholnog vrenja iz slad, hmelja, vode i pivskog kvasca. Voda je glavni dio svih napitaka. Ona sluzi kao rastvarac. Slad daje pivu sastojke ekstrata od kojeg zavisi punoca okusa i koncentracija osnovnog ekstrata piva. Hmelj konzervira pivo i daje mu ugodan miris i gorak ukus, dok pivski kvasac izaziva alkoholno vrenje u kome secer prelazi u alkohol i ugljen dioksid. Proizvodnja piva se dijeli na tehnologiju slada i tehnologiju piva. Tehnologiju slada obuhvaca: ciscenje i sortiranje jecma, mocenje jecma, klijanje jecma, susenje zelenog slada, oslobadjanje slada od klice i poliranje. Tehnologija piva obuhvaca:
1.Proizvodnja sladovine
2.Glavno i naknadno vrenje
3.Bistrenje i punjenje piva

ima toga još al mi se više neda pisat. Možda drugi put

05.12.2006. u 18:46 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

ma kad već svi neš pišu zaš nebi i ja. ovdje nećete naći niš' pametno,al' moram i ja nešto radit pa...

++++++++++++++++

eto odma na početku slika naj zgodnije nogometaša
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

++++++++++++++++


Free Music

Free Music



Free Music


++++++++++++++++

što bih htjela imati
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Aprilia

o meni...

Pa kaj da kažem,osim da se zovem Ivana. još uvijek idem u školu i to matematečku gimnaziju u Karlovcu. Obožavam visit po gradu s frendovima,a ljudi kažu da sam skoroz luda (nadam se u dobrom smislu),iako mogu bit,po potrebi,i normalna...i naglašavam ono PO POTREBI

i ovo i jedna moja sjika da me vidite...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

+++++++++++++++++

moji naj...

moj braco...
Zove se Ivan,stariji je od mene i po njemu sam dobila ima. Tog čovjeka obožavam. Spaljen je, zabavan i uvijek tu kad ga trebam...valjda ga zato tolko i volim
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Braco

++++++++++++++++

Biba...
Biba je cura koja ide sa mnom u razred. inaće je iz Ogulina,al' stanuje u Karlovcu. Totalna je spaljevina,obožava vojničku robu pa ako vam slučajno prifali nešto takvo iz ormara...almo reć da "nije" kriva ona (šalim se). ono šta je meni super kod nje je to da nema ni malo srama kad se treba telit po gradu i sramotit,a pogotovo kad treba živcirat prodavače po buticima. ma...sve pet
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
moja žena Biba(desno) i moja malenkost(lijevo)

+++++++++++++++++

Mylosch...
Dečko ide sa mnom i Bibom u razred. Vječito ga gnjavim pa mi stalno ispunjava želje...ali to sad nije važno. ono što htjedoh reči je to da je lik super, da ga poznam još od vrtića i da si nikad nismo bili tako dobri...a sad mi je best friend
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
i to je on...Nije li to prelijepi dječak?

++++++++++++++++++

malo tralala lala...i tak to...poneka "mudra" rječca...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Vatra

ANĐEO S GREŠKOM

Sad znam da je ljubav
kada puna vode,
opani zubi
i tvoje bose noge.

I znam da je ljubav
išarala tapete,
zagorila ručak
dok je buljila u TV.

Sad znam što je ljubav x4


Sad znam da je ljubav
provalila kroz prozor.
Pljuvala s balkona
ljudima u kosu.

Slušala Pivo,
gutala tablete,
slomila krevet
kad je legla na mene.

Sad znam što je ljubav...x4

(Tko zna što je ljubav?)

LJUBAV!

+++++++++++++++++

"Otkrila sam da su sve ružne stvari stvorili oni koji teže stvoriti nešto lijepo,a da su sve lijepe stvari stvorili oni koji teže stvriti nešto korisno."
*(a moja majka htjela lijepu kčer)*
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

+++++++++++++++++
"Čovjek je najsavršenije biće koje može stvoriti svaka budala!"

++++++++++++++++

"Danas se djeci govori o sexu,a odraslima pričaju bajke!"

+++++++++++++++

Kada naš čovjek uspoje, zavist uvijek nadjača divljenje!"

+++++++++++++++

IDENTITY

As I was going up the stairs,
I met a man who wasn't there.
He wasn't there again today.
O,I wish,I wish he goes away...

+++++++++++++++

GURATI PRST U ANUS NIJE SILOVANJE!!

+++++++++++++++

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Kurt

DUMB

I'm not like them
but I can pretend.
The sun is gonebut I see the lights.
The day is done
but I havin fun
I think I'm dumb
or maybe just happy...

+++++++++++++++++


i nešto moje...

Na papiru crnu tintu
Razmazale suze moje.
Pustile ih slijepe oči
Što snove više ne kroje.

Gorke suze tiho teku,
U tišini mene guše
Jer iznutra k'o da vrištim
K'o da teku mi iz duše.

O sreći jednom izgubljenoj
Tužnu one priču znaju
gdje osmjehu u tuzi njenoj
Mjesta nema ni na kraju.

Sudba noja jadna li je,
Nikad neće biti bolja,
A što tama svijetlost krije,
Vražja to je vel'ka volja.

Noge moje umorne su
Da po magli dalje hodam.
Predugo sam zarobljena
Ne znam za čim da se vodim.

Al' i dalje lutam sama
I polako tražim sebe.
Naći nikad ništa neću
-Ta istina mi dušu grebe.

A jutro stiže već polako
I cijeli svijet sad se budi.
Tinta moja sad se briše,
Mene i nju mrze ljudi.

+++++++++++++++++