Život bez prijatelja je jedno veliko NIŠTA!

Eto mene opet. (:
Mislim da bi bilo lijepo napisati nešto o prijateljima.
Pa ćemo krenuti ovako..
Frendovi su moj život,da ih nema nebi znala što činiti.
Kao npr. IVONA --> ona je stvarno predivna cura koja je uvijek tu kad mi je potrebna i kojoj mogu reć sve. znamo se 3 god. i od tad smo najbolje frendice. volim ju neopisivo puno i jedna je od mojih najdražih osoba.
MATEA --> znamo se 6 god. i cura je prepresuper i smiješna je i sve. također je moja najbolja frendica i jako ju volim. mogu joj sve reć jer ju sve zanima! :D
MAGDALENA --> nju ne viđam često,al kad ju vidim sam sva hepi i sve.ona mi je ko dečko xD
sve joj kažem i ne znam,volimo se :D. poznam ju oko godinu dana i cura je predobra.

BRUNO --> eh,taj bruno ^^
on mi je sad najbolji frend jer mi je ušo pod kožu i ne znam,jednostavno je tu kad ga trebam i volim ga.

IVANA --> ona je ipak ivana :D
mogu joj također sve reć u povjerenju da će šutjet ko riba. volim ju i predivna je.

KRČA --> maa.. krča je jednostavno predivan. samo što se malo previše brine i mogu mu samo reč da će sve bit u redu!
DORIJAN --> dorijan je moj bivši drug iz klupe :D
jednostavno je presmiješan i uvijek me razveseli kad mi je tmuran dan! on mi je isto naj frend i nadam se da će tako i ostat.

MARIJA --> samo ću ovo reć: jedno kretensko,savršeno čudovište kojem se mob napari kad se tušira 2 sata ono i koje mi užasno fali :/, obožavam ju!
Ima tu još mnogo,mnogo prijatelja koje jako puno volim i ne znam kaj bi bezz njih.
Imate li i vi takve prijatelje? Koji su za vas sve i koji su uvijek tu? :)
Friends in <3!

x Komentari [26] x