INTERVJU - MATIJA AUKER (VOKAL)

petak, 31.03.2006.

...29.3.2006...

Image Hosted by ImageShack.us

I: Hej...evo par pitanja za tebe...Kad je osnovan Broken Sword?
MATIJA:Ne znam tocno, ja sam dosao u bend u veljaci 2005, a osnovan je par mjeseci ranije.
I: Ima li bivsih clanova?
MATIJA: Ja znam samo za Svebora koji je bubnjao kad sam ja dosao. Prije toga je bila i neka cura koje je svirala bass, pa je David dosao...Treba pitat Kuzea za to, on je od pocetka u bendu.
I: Kako se slazete?
MATIJA: Pa u principu jako dobro, ne kačimo se previše, a mislim da smo postali vise od benda u zadnje vrijeme, sprijateljili smo se čak.
I:Kolko vecih gaza ste imali do sad?
MATIJA: 2. Močvara i Kset.
I: Idete na MC...reci nekaj o tome...
MATIJA: A nema se kaj puno za reci... posalo sam demo na blef tamo kao i hrpa bendova i jednostavno su nas izabrali (hehe) i to mi je naravno jako drago, jer ce nam to posluziti kao velika promocija u nadam se, nekakvoj karijeri
I: Tko pise pjesme?
MATIJA: Prve dvije su napisali Andrej i Kuze, Tale of a Broken Sword i Last Goodbye. A We will rise i Pain sam napisao ja (tekstove i osnovne rifove) ali pjesma je razvijena u bendu nisam je sam aranzirao.
I: Opisi u par rijeci svakog od clanova benda.
MATIJA:
David - jedan od boljih prijatelja, redovit basist
Kuze - ok frend, jako se trudi, puno ideja za pjesme, kreativan
Ana - nju neznam najbolje baš, ali je ok cura, malo povucena, ok svira
Andrej - ok gitarist, rjesava svoje duznosti redovno
Pešut - bubnjar, zajebant, ok lik
I: Tko od vas ima curu/decka(Ana)? Obozavateljice moraju znati... ;)
MATIJA: Pa ja sam trenutno zauzet, Andrej je zauzet i to je to. Svi ostali su up for grabs :-D
I: Tko je "glavni" u bendu?
MATIJA: Uf osjetljiva tema... u principu nema glavnog. Ali idemo po zaslugama sto je po meni u redu.
I: Hocete snimit kakav CD? Ima koja pjesma u planu?
MATIJA: Gotova je jos jedna nema ime...razvojno je "Game of death". CD je naravno u planu samo kad se nađe netko tko ce ga izdati. Premda sam poceo raditi u studiju, a ako tako ostane mozda ga uspijemo i snimiti bez izdavaca, sto je za danasnje potrebe uzasno vazno, jer rijetko tko ce ti platiti snimanje albuma, izdati , jos i da, ali platiti bez ocite zarade, pa i ne.
I: Kad je sljedeca gaza?
MATIJA: Za sad MC06 (Metal Camp), ali su pali neki dogovori oko onih "dana Utrina / zaprudja " ali nist jos nije sigurno to. i nekaj mozda u 6 om mjesecu na jarunu... ali zasad sigurno MC06.
I: Kolko cesto imate probe?
MATIJA: 1 do 2 tjedno sa cestim probama pred nastupe.
I: Koliko tko vjezba, koliko ti vjezbas?
MATIJA: Ja malo, ali kako radim karaoke i to onda se pjeva ful cesto, ali sad da vjezbam ljestvice i to bas i ne. Kaj se tice Kuzeta on dosta radi i vidi se napredak, Pesut na probama, David isto dosta redovno radi, andrej takodjer.
I: A kolko dugo sviraju?
MATIJA: Malo, nitko ne svira preko 2 godine, osim Ane koja svira 7.

I: Ajd nekaj o tebi sad...Kad si roden?
MATIJA: 11.3.1984
I: Kolko dugo pjevas uopce, a kolko dugo po bendovima?
MATIJA: Auf... a otkad znam za sebe, a poceo sam u zboru u osnovnoj skoli. Po bendovima kojih 5 godina.
I: Studiras?
MATIJA: Jeste, FSB, 2. godina.
I: Sviras nekaj?
MATIJA: Gitaru i pomalo bass i jos manje bubanj.
I: Koji su ti glazbeni uzori? Sto slusas?
MATIJA: Trenutno najvise power i folk metal, Stratovarius i Fintroll.
I: Vec smo ustanovili da imas curu, kolko dugo?
MATIJA: 3.5 pol god
I: Jesi negdje ucio pjevati?
MATIJA: Nisam, nazalost, bilo bi dobro da jesam. Ali eto ispalo je da znam dosta dobro i bez toga. Zbor u osnovnoj je dosta pomogo.
I: Pusis/pijes?
MATIJA:Pusim samo kad pijem ;-)
I: Omijeni film?
MATIJA: Warriors
I: Clan benda s kojim si najbolji?
MATIJA: David

I: Eto...mislim da je to sve...
MATIJA: Kul, STAY HEAVY...

| 21:08 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>