Ponešto o meni!!!

Ime:Girl broken wings tj.nick...
God:18
Stanje:U vezi =))
Naj boja:Iskreno nemam neku najomiljeniju boju,ali lijepe su mi ljubićasta,smeđa,bijela.....
Naj životinja:Obožavam Lavove tako su ćupavi i slatki =))


Volim il ti obožavam:

Jagode,trešnje,svog dečka,svoju obitelj,



Mrzim:Grmljavinu,paukove te FUFICE!!!!!
Ne mrzim puno stvari samo tri,ali pokušat ću iduće godine i to prebroditi ali jednostavno to je jaće od mene.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje pjesme(evo ove pjesme sam napisala ja,nisu bog zna šta al
su moje-vi prosudite sami):



Kiša,kiša je kriva za sve
Pišem pjesme tražim inspiraciju no nemogu
ju naći jer jedina moja inspiracija si ti
moja jedina ljubavi.
Sjećaš li se one kišovite noći kad si došao
pod moj prozor sav pokisnut zaželjeti mi laku noć
laku noć ljubavi znala sam ja to je bio kraj otišao si
te kišovite noći,otišao i mene ostavio da stojim sasvim
na kiši,kiši koja mi je odnjela ono što sam najviše voljela
TeBe........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Reci mi
Reci mi sada kada druga u tvom naručju spava
dali sam ja za naš rastanak kriva
Reci mi sada kad nas daljina dijeli,dali
si bio sretan onog dana kad smo se sreli
Reci mi sada dali te još rastanak naš boli i reci mi
dali si me ikad iskreno volio?!?!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sviraj,sviraj
Sviraj,sviraj gitaro diraj srce ranjeno
nedaj mu da zaboravi onog koga voli
Sviraj,sviraj vijolino neka tako ove suze liju
možda će i srcu lakše biti,možda će plave oći zaboraviti
Sviraj,sviraj harmoniko tjeraj ovu
nesretnu ljubav od mene jer meni treba ono nešto
zato sviraj,sviraj nemoj stati jer srcu mome to potrebno je.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pjevaj mi,pjevaj ptico moja
Pjevaj mi pjevaj ptico,ptico moja mala
ptico moja mala
Moje srce bolno je moja duša ranjena je
zato pjevaj,pjevaj mi ptico,ptico moja mala
pjevaj onu pjesmu onu pjesmu o ljubavi
o pravoj istinskoj ljubavi da živim malo u mašti
u mašti gdje ne postoji mržnja i bol jer samo tamo moje
ranjeno srce može opstati.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mali cakani
Zaljubila sam se u jednog malog cakanog,
smeđa kosica,smeđe okice pomutile su moj razum....
Mali,mali,cakani što je u tebi...što je to takao snađno
a opet takko važno...
Hey,hey mali cakani pogledaj me oćima svojim...... nasmješi se i tvoja sam....tvoja sam zauvijek.
Oprostit ću ti sve,pa makar i nebi smijela.....
Govore mi mnogi da ti nisi zamene ali ja znam da moje srce ne laže....
Hey,hey mali cakani pogledaj me volim te!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ona je čudna
Oduvijek je bila čudna,ali tada smo se razumijele
Sada više ne znam što joj je u mislima,
što osjeća...
Dali joj je stalo
Meni je stalo,možda i previše uvijek mi je i bilo
Vremena se mijenjaju,osjećaji se mjenjaju
i ja se mijenjam...
Sve se promjenilo...
Sad kako za koga na bolje,gore...
Ja se ne dam,veliki sam optimist,cijenim to
cijenim one, koji cijene ,mene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ne znam
Ne znam što osjećam,
Ne znam što da mislim,
Ne znam kako ću dalje,
Ne znam dali j evrijedno toga,
Pa zašto onda jednostavno n eprekinem ovu farsu?!
Stalo mi je,znam da se nije dobro vezati
Al˙ ja se volim vezati za ljude
Iako me na kraju svi napuste
Vjerujem da me on voli, i da me neće
povrijediti,ne više
Jer mislim da i ja njega počinjem voljeti...
Ljubavi tvoja sam,čuvaj me!



image hosted by ImageVenue.com



BY:GIRL BROKEN WINGS

Slikice,slike i sličke!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage and video hosting by TinyPicFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
image hosted by ImageVenue.com
image hosted by ImageVenue.com



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: .•° AvrilkA °•.

kostur by × BloG MasteR ×

Smisao bloga!!!


♥ TvOjE sRcE zNa,OnA nIjE JA ♥


Ja jesam,al ti nikad nece SRCE RECI ZBO
GOM :/ ♥

PRIJATELJI SU POPUT ANĐELA KOJI TE UZDIGNU KAD TVOJA KRILA ZABORAVE LETJETI,ILI IH SLOME!!!!!!!!


-nadam se da se to više neće događati (da ih slome)!!!

SVI LJUDI SU USAMLJENI DOK NE PRONAĐU NEKOG TKO ĆE IM POMOĆI RAZBITI TU USAMLJENOST!!!!

-znam da ja JESAM!!! (svog dečka Ivana)







 /></a><br />
<br />
<br />
<!-- BEGIN CBOX - http://www.cbox.ws --><br />
<table border=







Image hosting by TinyPic



lozinka:

KOLIKO JE POSJETA BILO NA OVOM BLOGU:
Free Site Counters

Free Site Counters


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Iskon
Tutor
imagevenue
Klikni na vlastitu odgovornost!!!


Les yeux

Very -iako više ne piše,uvijek u mom srcu

unique smile**

My alert

Guardian angel

Ivy

Lamia

****aaaancica

Requiem

Pepa







Free Image Hosting at www.ImageShack.us




subota, 17.02.2007.

Romeo i Julia

Evo mene ja sam TU napokon....a kaj da vam prićam vrijeme brzo prolazi =))))
Bili sm ona natjecanje iz odbojke dobile prvakinje najveću konkurenciju tamo...one su bile državne prvaki nje......i naravno izgubile 15/25 što i nije tako loše jer nas je trener pohvalio da smo mogle proć i gore.....sm onajbolje što smo mogle jer ipak mi smo svega trenirale 2 tjedna a one se time bave profesionalno već nekoliko godina.
Dobro prijeđimo mi na slijedeće VALENTINOVO he......ja sam bila solo na taj dan mislim i sad sam heheheheheh,ali nisam bila toliko deprimirana jer bila sam sa prijateljima i bilo mi je lijepo.
Joj ali mi je dolazila mučnina kad sam vidjela sve one parove koji su zagrljeni sa osmjesima na licu (možda i lažnim).
No svatko taj dan doživljava kako njemu paše.......
Neznam ali ja sodigrale am se ipak usprkos svemu osjećala pomalo tužno kad sam vidjela svog bivšeg-My Love-a i on je bio sam pa zar nam nebi bilo ljepše da smo zajedno prošlo mi je glavom........no bilo je takko kako je,ljubav je ćudna a u svakom lošem nešto dobro =)))
Zaboravila sam vam reći na ono natjecanje iz odbojke doša je i onaj moj bivši dečko o kojem sam vam prićala....sad neznam dali je to bilo radi mene ili bi došao bez obzira na to...no kad sam ga vidjela osijećala sam se neznam nekako dobro,čudno,lijepo.........
Neznam zašto ali ja mislim da ja prema tom dečku još uvijek gajim neke osjećaje samo još trebam otkriti što je to....ljubav,prijateljstvo,ili nešto sasvim treće?????!!!!
Poslje onoga što se zbilo sa bivšim My Love-om nismo se ćuli tko zna što mu se sad mota po glavi što misli o mene dali su mu misli iste od onog puta kad smo se čuli??!!
Ja znam samo jednu stvar da je on bio moja prva prava ljubav koju sam imala malo a bila je slađa od čokolade koju sam jela iz godine u godinu.
Voljela ga on je voli mene,nisam ga voljela a on mene je,pa sam ja voljela njega a on mene nije,pa smo se mrzijeli obostrano.......i sad sad više neznam što želim ni što on želi!!!!!
Bili smo si ko voće koje nam se jede pa nejede,pa kad bi ga jeli njega nema,a kad ga ne želimo ono je tu.
Dosta o tome prijeć ić una sljedeću temu što se tiće prijateljstva sve je o.k
Baby je u petak izvadila gips i sad ide na terapije pa se ja nadam vrača uskoro već mi fali jakkko jakkko i jedva ćekam taj dan kad ćem ose isprićat kao prije.....ponekad želim vratiti prošlost i da sve bude kao nekad da mogu ispraviti sve svoje greške a bilo ih je.........žalim zbog toga al inažalost prošlost se ne može vratiti...možemo samo misliti na budučnost.
Mislim da je ovo sve što sam vam željela reći...idem ja ljudići šaljem vam cmoxxxxxxu!!!!!!!



| KoMeNTaRi (30) | PriNTaJ | # |

subota, 10.02.2007.

Ništa novo,ovo će biti post na brzinu!!!!

Evo nisam vam ništa pisala jer nemam neku inspiraciju.........ali pošto ste tražili da nešto napišem evo pišem...
14.02 kao što svi znate je valentinovo he...............i ovo valentinovo ja ću provesti solo hehehehe veza mi se raspala tik pred valentinovo no neka pa meni je SUUPER!!!!!!
Zašto se zamarati nepotrebnim stvarima sve će to doći na svoje........
Bila sam bolesna nisam niti išla u školu petak.....gripa hara =)))
Danas mi je malo bolje....na sreću........imala sam danas i trening iz odbojke idemo na natjecanje.......
a valjda ćemo biti predzadnje hehehe.....no glavno je sudjelovati!!!!!!
Strašno sam se umorila morali smo napraviti 10 krugova oko dvorane a vjerujte dvorana je ogromna i bilo je za umrijet,nakon toga još 30 čučnjeva (valjda se tak kaže)......poslije nismo mogle stajati......
Za mene Valentinovo nije neš osobito dan ko i svaki drugi...i vjerujte jedva ćekam da prođe.....
Hmmmmm....kaj da još napišem da nebi ispalo da mi je život baš toliko pust hehehehh nut
Ma ne........ima toga toliko ali.........ne piše mi se baš to sve,možda neš malo heheheheh....
Imaju jedne fufice koje me totalno živciraju........ja uistinu neznam kako cure od 14,15 godina mogu biti tako SMOTANE blago rećeno......
Misle da su centar svijeta....Bože to je takko jadno.......Pa kamo više ovaj svijet vodi pa zar više nema normalnih ljudi....uistinu ponekad bih željela da nema sutra da postoji dana samo danas.......najprije bi naučila pameti te male fufice te da u životu nije sve med i mljeko........sad sam ljuta neću više o njima nisu vrijedne...za mene su one osobe koje nisu vrijedne ćak ni bijesa od mene......jednostavno neka žive svoj život i neka mene puste da ja živim svoj.
Ljudići moji najdraži šaljem vam cmoxxxu i budite mi happy bez obzira na sve.....ne dopustite da drugi ljudi unište "vaš svijet".thumbupkiss



| KoMeNTaRi (4) | PriNTaJ | # |

subota, 03.02.2007.

Pa da ja vam se napokon javljam......hehehhe =))

-Pa da krenemo......sad malo gledam miss universe hrvatske,nisu baš nekak fetiš heheheeheheh....neznam zašto ali volim to pogledati,da vidim tu ljepotu Hrv.heheheheheheheh =)))
Prijašni post hmmmmm.....bio je........najduži post ikada napisan na mom blogu a vjerojatno i ikada više!!!!!
Jednostavno imala sam toliko toga za napisat.....podjeliti sa vama!!!!!
Zahvaljujem se svima koji su ga proćitali uistinu sam vam zahvalna,ni sami neznate koliko mi to puno znaći......što ste rekli svoje mišljenje,komentare!!!!!!
Osobito se zahvaljujem Compli.....girl-na njenom turbo big comentaru....HvAla.......ali ipak nebi se složila sa onom rećenicom da nijedna od njih ti zapravo nije NAJBOLJA.....e pa compli...to nemožeš takko reći jer ipak ti ne poznaješ njih zapravo.......ja te dvje cure uistinu smatram svojim NAJBOLJIM PRIJATELJICAMA bez obzira na sve.......možda nebih trebala ali to je jednostavno takko i ja to ne želim i ne mogu promjeniti usred noći.....Možda nekad tokom života na mene naleti moja NAJBOLJA FRENDICA baš ono neznam NEŠ.....možda ne,život nam donosi takko ćudne nepredvidive stvari da je to blago rećeno glupo predviđati!!!!
Ne želim se zamarati budućnosti,želim samo živjeti u sadašnjosti te zaboravljat prošlost!!!!
Ne želim sad opet duljiti o tome jer mislim da je prijašnji post bio dovoljan....želim jednostavno sve pustiti,sve ostaviti živjeti negdje gdje nikog nema gdje nema zlih pogleda,prezira gdje ne postoje loše osobe...negdje gdje postoji samo sreća i ljubav......ali to je moj pusti SAN!!!!!!

-Hmmm što se dogodilo ovih dana????Pa vjerojatno vas najviše zanima MY LOVE e pa to je otpalo na sreću ili na nesreću još nisam shvatila ali niti ne pokušavam.....jednostavno smo oboje shvatili da nismo jedno za drugo.....ja ne mogu biti s nekim mlađim od sebe a on sa nekom starijom....nismo mi suđeni (tak se kaže)........
Mlada sam još pa bit će ljubavi...........zašto se zamarati pa ja ne kužim cure od 14,15 godina koje se ćak pokušavaju prerezat žile zbog dečka,ne idu u školu,blago rećeno umiru......pa cure mlade ste život je pred vama.......znam da je to sad teško shvatiti i ja sam se dosta puta osjećala slomljeno nakon nekog prekida ali saberem se znam da nitko nije vrijedan mojih suza!!!!!!A oni koji jesu nikad me nebi povrijedili!!!!
Ocjene su za sad odlične......nemam brige sa nastavom!!!!
Ali tek sad poćinjem shvaćati da poštenih ljudi ima sve manje i manje.....da su svi pokvareni i sebićni,neiskreni!!!!!!
Ja uistinu neznam što to ljude natjera na takav stav,takvo ponašanje!!??!!!
Ovaj post neznam dal ide u onom smislu u kojem je trebao da ide.....neznam dal ste shvatili onaj bit koji vam želim reći....no eto,ja se nadanm da jeste!!!??!!!
Život je takko.....................NEOPISIV,ČUDAN.........................
U zadnje dane po glavi mi se motaju samo crne misli,tuga,razoćarenje............
Nadam se da će uskoro doći i bolji dani oni dani puni smjeha,sreće...........nedostaju mi stari dani,nedostaje mi djetinjstvo,kad me nisu morile nikakve brige!!!!!!
Ne tražim puno samo malo SREĆE zar je to tako teško????????.....................oćito da je!!!
Danas sam posjetila Baby znate da je slomila nogu.........takko prićale smo puna dva sata i potpuno zaboravile na vrijeme,baš smo se lijepo isprićale sve ono što smo propustile od kad je nema u šk......neće je biti još mjesec dana dolazi tek u 3mj.....a baš mi je žao!!!!!No jakka je ona prebrodit će ona to!!!!!
Ništa završavam ovaj post,budite mi lijepi i pametni i NIKAD SE NEMOJTE MJENJATI!!!!!!
Voli vas vaša Girl broken wings!!!!wave



| KoMeNTaRi (22) | PriNTaJ | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.