.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~Visim na~

pink_sapphire
Anđeo s greškom
Mala Zvončica
vrag_s_licem_andjela
Jelena=)
lost man

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 03.05.2007.


Skužila sam da je noć moj dio dana…totalno sam noćni tip…
Ili da velim noćna ptičica…
Čim se počne smračivati ja živnem…što je najbolja stvar od svega bojim se mraka i to užasno…
Znala sam biti budna do četiri ili pet jer mi se jednostavno nije spavalo…
Iako zadnjih mjesec dana već idem spavati oko jedanaest… škola me totalno izmori..
Obožavam se tuširati navečer dok svi spavaju ili slušati mjuzu i piljiti kroz prozor u mračni parkić ispred moje zgrade.
Ili istražujem na netu o stvarima na koje ludujem, a to je u zadnje vrijeme mistika.
Jednostavno sam odmalena luda za jednorozima a sada i za zmajevima,
Vilama i vampirima..lol…(znam da imam više od 5 god..ali ne mogu si pomoći, pa neka se smije tko želi…lol…)
Tako da sam zaluđena stvarima koje ne postoje i baš to me privlači..
Jer je drugačije od ovoga što imamo svaki dan.
Sada si baš namjeravam kupiti u algoritmu jednu od tih knjiga..jer je baš želim imati.. nije mi fora pročitati pa vratiti u knjižnicu kad ja to jednostavno moram imati i točka..
E da znala sam puno mjesečariti zbog čega su svi strahovali..jer sam znala raditi lude stvari i ujutro se uopće ne sjećam ničega nego mi netko od familije prepričava..kada sam preko ljeta spavala kod bake u Slavoniji znala sam prehodati cijelu kuću u snu.
Sada više ne mjesečarim ali mi sestra kaže da se znam dignuti i početi pričati bezveze,da buncam i ko luđakinja izgledam..pa me se ona plaši…haha
Vjerujem da mjesec ima utjecanje na svakoga od nas.. te njegove faze i isijavanje..
Sad čim uhvatim vremena bacam se na traženje i proučavanje svega živoga jer me totalka zanima…lol…
winkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwink

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:38 - Comment To Me... (26) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.