.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~Visim na~

pink_sapphire
Anđeo s greškom
Mala Zvončica
vrag_s_licem_andjela
Jelena=)
lost man

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 27.04.2007.

~ženska ljubomora~

Gledam i ne mogu se nacuditi...kako ženske mogu biti ljubomorne i lažljive...prave oštrokondže...
Ne mogu to jednostavno pregledati više...
Danas izlazim iz škole i zastanem popricati sa prijateljem koji je pao razred pa je suprotna smjena...
i vidim ga samo kada se mijenjaju smjene..znaci kada ja idem doma a on u školu...
I krenem s njim razgovarati..smijemo se i zezamo a iza njegovog ramena vidim cure kako se šapcu...te mi poslije frendica pokaže neku curu na hodniku i kaže mi: ta te cura mrzi...rekla je da si umišljena ku*a..
Samo malo hello curo pa nisi me ni upoznala..kak nekoga možeš mrziti i pricati tako o njemu kada ga
ne poznaješ..
Isto tako,vracam se doma,onak umorna ni ne gledam,samo hodam ravno..i vidim curu kak hoda s deckom i gleda u mene...pa koji vrag gledaš..kaj sam napravila...valjda želi da ja u nju pogledam i vidim da ima decka ili kaj...nije mi jasno...ili ono cura te stane u tramvaju odmjeravati od cipela do kose..ili još ak je viša od tebe stane kraj tebe i puše...mislim...kaj sad višlja si i kaj bi ti ja...ono stane se kraj mene a tramvaj prazan...ccc..
Imam i slucaj frendice koja se tako slagala jednom decku o meni jer je on bio zaljubljen u mene a ona u
njega..pa ok..naravno da necu ga ni gledati kada se tebi sviđa...ali zakaj si morala prvo se nalagati o meni i zato se posvađati samnom...
Ono potukle bi se zbog decki i ubile bi da treba...lol...
Ljubomorna sam osobno(ne kažem da nisam) ali u granicama...nikad ne lažem i ne radim ništa iza leđa..
nisam u stanju...
Ili kad cujem od frendice gle onu kravu ne mice se od onog slatkog decka...glavu cu joj stucat...
ma kaj joj ti možeš..uostalom decko je taj koji želi pricati s njom i njemu se onda sviđa valjda ti tu ne možeš ništa više...
ono koga bi ti natukla..aaa..
nema mi ništa smiješnije od borbe cura...bar se nasmijem skupa s deckima...lol...
smijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:59 - Comment To Me... (31) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.