.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~Visim na~

pink_sapphire
Anđeo s greškom
Mala Zvončica
vrag_s_licem_andjela
Jelena=)
lost man

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 03.04.2007.

Još samoo sutraaaaaa :p

Budim se s mukom...
..moram učti...frfljam si u bradu..ipak danas pišem dva testa..
Letim tražiti knjige po sobi i gledam sestru kako još blaženo čori..
i zavidim joj....(u sobi mrak jer ona spava,padam preko papuča,lomim zube na parketu)
Zove me best frendica..bolesna je,neće doći u školu..padam u još veći očaj..
kud danas sve...lupam glavom od zid...headbang
Tješim se još danas i sutra pa praznici..brate mili..PRAZNICI...
Govorim si možeš ti to,možeš ali sve ostaje na tome..
Otvorena bilježnica ispred mene nije ni pogledana..
Mama me zove...(u sebi daj šuti više čula sam te i prvi put)
Ma kud me već zove,kaj ručak već?!njami
Bacim pogled na sat..padne mi mrak na oci,oblije me hladan znoj..
Moram se spremati za školu...
Na brzinu se oblacim..tražim majcu kratkih,natežem trapke...
Bacam neke knjige u torbu..samo da je napunim i nekaj ponesem..
Krećem...
Ne lažem,vracam se po ključeve u stan..smijeh
i ponovo izlazim iz stana..
Ubijam se na stanici..tramvaja nema,sunce prži...psujem sve po spiskublabla
Zvoni mob,javljam se kad ono dolazi rješenje...samo od sebe
Ej ma ne moraš u školu ekipa je na trgu na dočeku...zlatnih vaterpolista..
Letim ljubit sve babe na stanici...hvatam novi tramvaj s klimom (kao naručen)i letim pravac trg..
Zabavljam se do smrtiroflrofl
Dan nije mogao jbolje završiti...samo još da izdržim sutra...
i onda sam se dočepala praznikazujozujo



- 20:10 - Comment To Me... (21) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.