prometej je budala https://blog.dnevnik.hr/brico612

srijeda, 27.05.2009.

gabrijel i toni su vozili krugove.

bilo nas je troje početkom svibnja te godine.
biciklistička utrka, klasa početnici

toni je pio red bull, a gabrijel pjevao whole lotta love, baš kao i svaki put kad je vozio spust. imali smo dugu kosu.
ja..., bio sam tužan. glup razlog. promašio sam stazu.

stajali smo zajedno na postolju. toni, ja, pa gabrijel. stvarno smo bili djeca.
bio je to jako lijep dan, zaista.
medalju čuvam.
broj sa bicikla sam bacio kada sam pospremao sobu, neznam ni sam zašto.

gabrijela više nema, a toni je bez noge.

i ja sam vozio krugove

27.05.2009. u 23:08 • 1 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 25.05.2009.

skini prašinu, dosta bi bilo

leonard stari, da, cohen. majka me sjetila, nedavno, na njega .
"svirao je" - kaže ona - "kada si odlazio od kuće"
skupljajući zadnje torbe, podigao sam ručicu na gramofonu, pogledao krevet, ormar sa draženovom, goranovom i mobyevom slikom i zatvorio vrata jednom sasvim dječjem svijetu.
"pusti ga da svira majko"
famous blue raincoat, mislim
možda sam i plakao
majka je dok mi je to pričala.
skroz sam zaboravio taj dan, sjećam se samo tupila prve noći i gledanja u plutenu ploču punu uspomena. najljepši dani za najbolnija sjećanja.
rekla si mi koliko ti nedostajem

...

i darija voli cohena, i njen stan, isto

25.05.2009. u 01:25 • 4 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>