boxer world

ponedjeljak, 11.09.2006.

Senti-menti se bude samo u jesen...

<strong>I pored pogrešaka koje me prate u poslu i problema koji se sad lijepe jedni na druge ,
jesen budi sentimentalne uspomene , na vremena proživljena i davno prošla ah...
uvijek se sjećanja evociraju pozitivnim tonom i u pozitivnom svjetlu tako da se uvijek rado i sa osmjehom sjećamo prošlosti.
Čudno je kako u 90% pamtimo lijepe i ugodne uspomene a one ne tako ugodne nastojimo što prije zabaciti u najudaljeniji dio mozga .
Čudna smo mi animal ,ipak jesen je ta koja mi budi sve uspomene tako ću okriviti jesen za uspomene.
Iako moje zvijezde mi nisu naklonjene , predajem se pozitivnim mislima
da one odagnaju bad filing oko mene i ovaj gorak okus ljudske gluposti .
Ponekad se čini da krilatica misli pozitivno dosadna jer je jednostavna za učiniti ,
meni se ne čini tako ,najteže je misliti pozitivno kad si okružen lošim vibracijama i kad ti svi oko tebe žele loše!
Ali i kad je najteže pokušavam sebi približiti pozitivne misli i tako preživjeti sve loše dane i okoline.
Kako ništa nije lako tako se u ovo doba prepustim senti-mentima i lakše mi je sve prebroditi .
uvijek i u svakoj situacije olakšajte sebi pozitivnim mislima biti će lakše podnijeti sve loše ...
- 18:42 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>