< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

kostur by

design by bunker!ca

Samo ja,SAMA, jedan sivi anđeo zarobljen u tamnici tijela...

Ghotic LoLi

Ime: Sabina
Prezine: never mind
Nadimci: Saby, Sabinica, sršeko,...
Datum rođenja: 30.05.1994.
Horoskop: Blizanac
Boja kosa: crna
Boja očiju:plava
Visina: 168cm
Težina: nije za javnost...
Best friends: LeA,Ivka,Dar!a,Eva
Hobi:Mažoretkinja, glazbena škola
Najdraža boja:crna, crvena, ljucibasta
Slušam:Six pack, Within Temptation, Evanescence, Iced Earth, The Offspring, Metallica, Him, Sum 41, 3 Doors Dowm, Iron Maiden,Elemental,Emilie Autumn
Najviše volim: svoje prijatelje, sintić, lazanje, vodu (janu od limuna,hhhh), role, kratke hlače, mobitel,komp, MSN,biti zaljubljena...
Mrzim: nositi puno odjeće,biti bolesna,biti nesretna,geografiju
Moj msn:giRL0nLy@hotmail.com
Moja slika:

blinkyou.com

Love U...ciao, kiss
=P

...oni za koje živim...

I najnesretniji život ima svojih sunčanih časova i, pod pjeskom i kamenjem, svoje sitne cvjetiće sreće. Ovo su moji cvjetići:


Pavel, Ivka, Lea

Ljisak i Dar!a

Sabinica (ja) i Nikica

Kraljice Tea i Tohana i Lovac Na Divlje Svinje

Dar!a i Danijela

Ana(vrtirič) & LeA

Ivka, Ja & Mr. Vjeverica

Danijel

Denis

Patrik

LeA

Jinx

Tiko

Maja

Petra

Kmica i Marina

Kox, King & BIX

Karolina

Hellyx

Ivona

moje srčeko...leica

iwoncha

Blentek (b1)

Tomek

Škudi(slikano prije 2 godine)

slatkica (sršeko2)

dar!a & eva

juki

relja

joža

KAi

Bitch

crazy sršeka





cool blogovi:



martina
moja mawa Peićka
Mia
Nina
Ena2
Luda - za njim
Marty & Daria
Karla
Jinx
tIna
Mario
Ena
vrckava maja
Ines
Cujica
Ivonica
Kejt
Hellyx
Tina
Anja
Željka
Someone
Anchica
Valentina
Katja
Paula
Nikolajna
Petra
Karolina
maja
Lucija
LeA
KiKica
Kmica
Marina
Nika
Jinx
Kox
NAUTILUS

Evanescence music playlist
Evanescence-Everybodys fool -
Lithium - Evanescence
Evanescence - My Immortal - Evanescence - My Immortal
Going Under - Evanescence
call me when you are sober -


Crveni makovi - Six Pack
Join Me In Death - His Infernal Majesty
Funeral Of Hearts - HIM
Misery Loves Company - Emilie Autumn

-see this-

GOiNG UnDER

Now I will tell you what I've done for you
Fifty thousand tears I've cried
Screaming, deceiving and bleeding for you
And you still won't hear me

Don't want your hand this time, I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I'm...dying again,
I'm going under, drowning in you
I'm falling forever, I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring the truth and the lies
...so I don't know what's real...and what's not...
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore

I'm...dying again,
I'm going under, drowning in you
I'm falling forever, I've got to break through, I'm-

So go on and scream
Scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe; I can't keep going under

I'm...dying again,
I'm going under, drowning in you
I'm falling forever, I've got to break through
I'm going under



U mojoj glavi

U maloj plavoj sobi smo ja i on dijelili sve
Osmijehe i tijelo, jelo i pola stanarine
Kroz tanke zidove košnice, čuli smo tuđi TV
i zveket žlica i šum vode i stenjanje susjede.
Ponekad bi pričali kako pobjeći u nepoznato
On je rekao da ne srljamo i pričekamo.
Al jebeš sve i čekanje, ja bih odmah živjela
on je ostao u sobici, meni ne postala premala…

U mojoj glavi
sve izgleda bolje
Tamo je sve što
poželim moje
U mojoj glavi
sve pršti od želja
Na putu do njih mi fali,
samo malo mi fali
samo malo strpljenja.

Izašla sam van, brojala korake
U glavi vrtjela tvoje rečenice
Ušla u banku i udahnula
i praznom šalteru se-primaknula
S rupom u džepu i bez izlaza
rekla sam: Dobar dan, nešto bi trebala.
Ja sam djevojka od dvadeset i previše
i stvarno ne tražim suviše
Dajte da potpišem što trebate
da nađem izlaz iz nevolje
Ja bi svoj stan i da si život riješim
da se ljubavi iskreno nasmiješim
























srijeda, 16.07.2008.

Sometimes when I say: ''I'm fine!'', I want someone to look me in the eyes and say: ''Tell the truth!''

Još jedna...pada s mojeg lica. S Lica koje se nekad smješilo, koje je nekad bilo sretno. Lice koje je nekad ustvari i bilo zaista lijepo. Jeli to bilo prije ili poslije nego što sam dopustila da budem pregažena veličinom svojeg ega...umirem jer Ne želim priznati poraz...ponos je jači. U krivu sam. Boli. Nesretno lice, držeći širom otvorene oči, (ne vidi) ne želi vidjeti. Griješim. Al nisam jedina.
Ne trudim se, niti mi je stalo. Ne tražim oprost, a (možda) trebala bih.
Žalosno, ne želim da mi bude oprošteno.
Želim pobjeći i zaboraviti. Želim pobjeći u mržnji i za sobom ostaviti jadnike pune bjesa i tjeskobe koja je svakim danom sve veća. Oni koji lete tuđim krilima ne vrijede, al ovdje su. Tu...uz mene. Zar da tražim njihov oprost? Trebam li njihov oprost? Želim li ga? Žalosno, ne želim oprost.
Želim za sobom ostaviti sve one koji prljaju ljepotu življenja svojim postojanjem...ne dopuštaju anđelima da istinski ljube. Žalosno, Sivi anđeo istinski ljubi njih. Zar da izgubim sve, i to malo ponosa koji mi je ostao? Zar da zaboravim sve jer je ljubav prema njima jača?
Žalosno, griješim jer volim...ne zbog toga što volim...već zato što volim njih.
Potpuno oduzeta...više i ne mogu pobjeći...ni zaboraviti. Zašto pobjeći od mržnje...kad je ona gdje god se pojavim??!! Potpuno oduzeta...





| x be my friend x (168) | or not... | # |

utorak, 08.07.2008.

...ljeto...

hmm...ewo me...
ljudi, javljam vam da me preko ljeta ne bude...
nebudem pisala postove...ni kommmmala...
nemojte se ljutiti, al mislim napravit ljetnu pauzu...
život mi je postao prelijep da bih ga opisivala, pa sam odlučila samo...ŽIVJETI.
pusa svima koji me posjećujete...
volim vas...
pogotovo moju martinu,teu i ivonu...
pusa...
pozdravljam svoju ekipicu s kojom se družim svaki dan...
sad idem...
vraćam se na jesen...
ciao
by by
:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.