Get your own Chat Box! Go Large!
juhuuuuuuuuuuuuuuuuu....ma necu "juhu" ocu reci juhuhuhuuhuhu:))))))))))))))))))).................. - bonzju - Blog.hr

juhuuuuuuuuuuuuuuuuu....ma necu "juhu" ocu reci juhuhuhuuhuhu:)))))))))))))))))))..................

finofinoekipa pozzzz...vec trecismijeh...ma samo da se javim malo.ali moram se i javit radi neke teme..necu puno duljiti..:headban ajme kako mi ova kisa tlak dize..pada vec ima juhuhuhuhhheadbangnamjerava li stat...a cini mi se nikako...ali nema veze sve je okthumbup..samo da pozdravim sve koji posjecuju ovaj blog i koji me poznaju.....(naravno posjecujte me i daljecerekcerekcerekcerek)..eee i moram se osvrnit na jednu temu.svi spominju svoje crtice iz djetinjstva pa onda moram i ja svoga....ali necu ja puno pricat...samo da se zna to su leteci medvjedecifino.. pozzzz mome prijatelju(ma necu ga spominjat valjda ce se otkrit thumbup)koji spominje stalno neki crtic "KICKERSi"smijehsmijeh..ma koji kickersi,najjaci su MALI LETECI MEDVJEDICIfinofino..a ne neki tvoji kickersi- da nisu mozda snickersifinosmijeh......ma ok...kickersi-snickersismijeh...i na kraju dajte mi ocjenu....(ali nemojte ko u skoli smijeh)...veliki pozzzzz od vaseg bonzjua...waveImage Hosted by ImageShack.us
...................................Image Hosted by ImageShack.us
...............

finou sumarku skrivenom medvjeda je mali dom,oni cak i lete,pogledajte!
Neki ljudi okrutni, opasni o zmaj slistili bi taj pravi mali raj!
NO nece, nece bogme moc jer mali medvjedici ce doc!
Ko jedan borit ce se svi i sumu spasiti!
Ako volis planinu,rijeku i cvijet
primit ce te odma u svoj sumski svijet,
ti cudesni mali leteci medvjedicifino....




Get your own Poll!















(objavljeno: ponedjeljak, 14.01.2008. u 23:00) komentiraj (14)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.