Get your own Chat Box! Go Large!
BLIZI SE VRIME BOZICA.....KAKO SAM SRETAN:))))))))))))) - bonzju - Blog.hr

BLIZI SE VRIME BOZICA.....KAKO SAM SRETAN:)))))))))))))

wavewavepjevaEvo mene malo opet...nadam se da i vi jedva cekate praznike i kad cete se malo odmorit....pjeva...moje najdraze vrime Bozic i Nova godina...vauuuuuuuu kako sam sretancerekcerekcerekcerek..naravno a pogotovo jos kad si s ekipom...pozzzzz mojoj ekipi...jedva cekam da se dobro provedemopartypartyparty...a moji prijatelji sta vam reci...eee zaboravia sam da ovim putem moram i pozdravit cijelo osoblje kafica holywood...koja subota za pamcenjepartyparty..hhehehsmijehsmijeh,ma stizemo i ovu a jos kad stignu ovi s faksa sta ce to bit....finofinofino...a necu puno vise pricat..dosta mi je ,,,smrza sam seeek:eek( kako je zima i pingvini su se smrzli...brrrrreek:)...smijehsmijeh..naravno ni ovaj put necu zaboravit pozdravit sve one koji posjecuju moj blog....a sta bi ja bez vasnaughty...naravno da ne zaboravimo zenske njima najveciiiiicerekcerekwave....pozzzz svimaaaaaawave


Get your own Poll!


....i za kraj dvi pismeeeee....vauuuuuuuu...samo za vaswavewave

Najlipsa Si
Hej, da ti je znati
koliko je nasa ljubav daleko,
kad tebe nema, nisi tu
hej, nocu se cesto probudim,
odmah na tebe pomislim,
a tebe nema, ti nisi tu

Al' priko mora, priko stina,
priko polja i planina
dolazin da recen ti sve,
rici sto cuva san za te( eee mora sam ovu napisat hehehcerek)thumbup

Ref.
Lipa si ti, najlipsa si,
jubin te ja, svog andjela
lipa si ti, najlipsa si,
oprosti mi sad sto volim te ja,
al' ne mogu zivjeti bez ljubavi........................i jos jednaaaaaaa ....

JEDNA BOZICNAA.....wave
Kad padne Badnja noć, kad skupimo se svi
Mali i veliki, kompletna family,
Sve je svečano oko trpeze,
Prićaju priče stare, obiteljske.

Djeca veselo oko bora skakuću,
Bake, djedovi se s njima igraju.

Vani snijeg, bjelina,
A u srcu neka blagost i toplina.

Dobri ljudi i oni zli
K'o nekom tajnom niti vezani su svi
Ovu noć
Božić dolazi, Božić dolazi,
Neka noćas ljudi svi budu sretniji.

Božić dolazi sa najljepšim pjesmama,
Božić dolazi tiho na prstima,
Neka noćas ljudi svi budu sretniji,
Budu sretni svi.
(Kraljevi i prosjaci, zdravi i bolesni, crni i bijeli.).........pozzzzzzzzzzzzwavewave






(objavljeno: ponedjeljak, 17.12.2007. u 23:26) komentiraj (10)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.