Get your own Chat Box! Go Large!
A MORAM NASTAVIT,,,,SKUPLJA MI SE PAUCINA NA POSTOVIMA..HEHEHEHEHEHEH:)))))))) - bonzju - Blog.hr

A MORAM NASTAVIT,,,,SKUPLJA MI SE PAUCINA NA POSTOVIMA..HEHEHEHEHEHEH:))))))))

Ekipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!evo meeeeee....skupila mi se paucina na postu pa se moran javit malosmijehsmijeh...evo brzinski jedan post....evo blizi se vrime Bozica i doceka Nove....pa se treba pripremit za blagdane.....eee sad da spomenem malo i docek(nadam se da se priprematethumbup)....ja i moji prijatelji smo odlucili gaziti u Dubrovnik 93%pjevapjeva...cak i prespavatipartyparty.....jer ocekuje nas ludnicaaanutnut...i tocka. a sto se tice ostalog sve je okthumbup.....malo dere bura i zima je ali da se pretrpit..blablama nema veze.....ma sta vam pricam vise dosta jeee.....smijeh...neda mi se pisat...zato cu napisat...veliki pozzzz svima koji dolaze na ovaj blog i nadam se da ce ubuduce dolazit,,(naravno ne moram to spominjat svaki put a najveci curamacerekcerekcerek)....wavewavewavewavewave...evo da se malo opet zabaviteeeee...jedan kviz za pametne, ma moze i za glupe....thumbupthumbup




Get Your Own Quiz!, More Quizzes



.....jeste li se zabavili.............ili neznate koliko je 2 +2,,,smijeh....pozzzzzzwavewave

(objavljeno: četvrtak, 06.12.2007. u 21:16) komentiraj (4)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.