Get your own Chat Box! Go Large!
JEDAN I JEDINI............ - bonzju - Blog.hr

JEDAN I JEDINI............

Ma on je ljudi bog jedan i jedini DRAZEN ZECIC..blablablablathumbup...evo taman san se vratia sa koncerta gdje je bilo ludilooooooooooooooparty........prosa san mnogo koncerta ali sto Drazen moze napravit niko ne moze..............cak je i po pljusku izasa na pozornicu i pocea pivat svoje najbolje pisme( ma sta najbolje svaka mu je zakonthumbupthumbup), a pola ostalih zvijezda ne bi se usudilo izaci na binu da se ne bi smocili:rolleyesrolleyes,,,ali zeko je zna( i da spomenem moj prijatelj didier-ima snimkeeeee,objavi ih odmaaaaaaaaaazujo) da san ja u publici(amo zekooooooooooooooooooblablablabla)....izgubia san glas ali nema veze za njega svethumbup........ aaaa tek kad mi je ruku da cak 3 puta umalo me srce nije izdalo ajmeeeeeeeeeeeeeeeenutnutnutnutnutnuteeeeeeeenutnut.........a tek na kraju koncerta kad san se poce derati da zapiva jos za kraj ZORA- "ja ti majko zoru za nevjestu vodim" i kad me cuja i okrenia se i zapivaaaaaaaaaaaaaaaaaablablablablablabla.......jos ne mogu virovatnutnut...........zao onima koji nisu bili slobodno se mogu bangbang.....i ovim putem moran pohvalit i zekine plesacice koje su nastupile na pismi STANI SRCE .....uuuuuuu kako su dobreenutthumbupthumbup...........odma cu se pocet raspitivat di je iduci njegov nastup jer gazit cu opet.....ma da ga cujen sto puta tia bi ga i 101 put cut.......................jer on je legenda..................a sta cu van vise rec........u mome zivotu i dalje sve isto......zivot ide daljeeeee( ide vrime lete dani sve je isto ka i lanisretan).........pozdrav svimaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............od srca vas bonzjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwavewavewavewavewavewavewave

(objavljeno: četvrtak, 30.08.2007. u 23:38) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.