Get your own Chat Box! Go Large!
MOLIM VAS????????? - bonzju - Blog.hr

MOLIM VAS?????????

evo me opett...... ma dosadno mi jeeeeeeee ali mora san napisati ovaj post radi tisucu i tisucu razlogaburninmad......ovim putem bi zamolia nase navijacice Bloketice kojima se jos jednom od srca zahvaljujem sto su nas bodrili thumbupthumbup, da ne napadaju samo mene radi feste nego i druge igrace koji su nastupali.........jer ne igran ja sam za ovu ekipu nego i oni drugi momci koje vi vrlo dobro poznajete.......burninmadburninmad ( i ubuduce da znate ja za svoju ekipu igran sa srcem a ne radi nekih festa i kako ste vi napisali "misle samo na svoju guzicu".....a zna se ko samo misli na svoju guzicu?????????nono)...... ja se nadam da cete nas i ubuduce bodriti a ako necetenonononono ja nemogu nista vise uciniti......ja san od sebe sve ucinia.......jer ja vidim da cu i ubuduce morat vodit sam sve jer znam da se na nikoga nemam osloniti da mi pomogne, kao i sto je bilo ove godine........nononononono.......i samo jedno znajte MNK.BONZJU CE UVIK VJECNO ZIVITI A NJEGA CE BODRITI NAVIJACI VICNI KRVAVCANSKI BLOKETI I BLOKETICEthumbuprolleyesrolleyes-.....Aa sad malo da prominim temu........ eeeeee napokon da je i meni nesto krenulo za rukom .... u metkovic dolazi 30.08 moj najdrazi pivac gospodin DRAZEN ZECIC..... aaaaaauuuuu morat cu otic kupit zilete za " rezat vene"smijeh jer kad on nastupi aaaaaablablablablablablapartypartypartypartypartypartyparty......... nadam se da ce i ovaj put bit ludnica kao i kad su bili( KOVAC.COCE STAVROS, u Plocama MILO HRNIC blablaITD) -... ma naravno da ce bit dobro ipak je to ZEKOOOOOOOOOOOOOOthumbupthumbup........svi na zekuuuuu..... vidimo se u mtk........ocemo malo na trecu temu ma moze.....wink.........evo pisem post a vanka "kisa pada,kisa pada"....... ma ko ce vise pisateekthumbup.......... ljudi pozzzzzz od vaseg bonzjuaaaaaawavewavewavewavewavewave..............

(objavljeno: utorak, 21.08.2007. u 23:23) komentiraj (1)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.