Get your own Chat Box! Go Large!
A STA CES... - bonzju - Blog.hr

A STA CES...

Ej ljudi evo taman sam se vratia iz Rogotina gdje nazalost veceras nismo uspili odigrat utakmicu radi kiseno ali utakmica je odgodena za nedjelju u 21:00hyesyesthumbup......i veceras mi je jedan rogotinjanin rekao( upravo ono sto sam ja napisa u proslom postu) da smo osvojili njihova srca i da ce svi bit u nedjelju uz nas samo da udemo u finale(gdje nas vec ceka mnk.stipe strbic s kojim smo vec jednom odmjerili snage 3 3)thumbup..naravno i uz nase bloketice..thumbupsmijeh........a vidit cemo sve u nedjelju jedva cekamorolleyes.......a osim toga ekipa!!!! sutra gazimo u Ploce jer stize MILO HRNIC auuuuuuuunut kad zapiva nasu pismu "budi nocas mirno more"blabla ili onu " tko ce tebe voljet kao ja"thumbup... jedva cekam .....eto nas Miloooooo..........party...... nadam se da ce oni koji dodu na koncert shvatit da je Milo kralj......ljudi zato se vidimo sutra u Plocama nemojte kasnit a naravno ni u nedjelju........ vidimo se ......wavewavewave....bonzjuuuuuuuuuu merciiiiiiiiiiiiiiiiiicerekwave

(objavljeno: petak, 10.08.2007. u 23:45) komentiraj (3)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.