Get your own Chat Box! Go Large!
VECERAS JE NASA FESTA....... - bonzju - Blog.hr

VECERAS JE NASA FESTA.......

Ovom pjesmom je zavrsila utakmica u Rogotinu jer MNK.BONZJU KRVAVAC je pobjedio MNK.PORTO TOLERO PLOCE i usao u polufinalezujonutsmijeh ...... utakmica je zavrsila rezultatom 1 1 te smo dalje prosli na penale 2 0( velike cestitke mojoj ekipi koja se borila do kraja i na terenu smo ginuli jedan za drugogathumbup...... kako sam ja i sam rekao na kraju utakmice "oni su imali pluca a mi srce"....cool..... i ovim putem pozdravljam nase BLOKETICE koje su cijelo vrime bili uz nas i bodrili nas cijelu utakmicu uz pismu " bonzju bonzju bonzju samo tebe volim ja i vise nikoga to ti kazu tvoji bloketiblablablablacerek"..... i moram vam priznati i da smo osvojili srca svih rogotinjana i naravno rogotinjanki(smijehsmijeh) koji su isto navijali za nasblabla.....nakon utakmice orilo se rogotinom veceras je nasa festa i bonzju samo tebe volim ja,a nakon utakmice slavlje smo nastavili u nasem KRVAVCU na nasim poznatim guvnima do ranih jutarnjih satipartypartythumbup..... ovim putem pozivam sve ljubitelje BONZJUA, naravno i bloketice koje su uvik uz nas da nas dodu podrzati i sutra , jer sutra se u polufinalu sastajemo s MNK. STASEVICA a utakmica je na rasporedu u 22:00..... dodite i podrzite nas a mi cemo opet dati sve od sebe........veliki pozdrav od vaseg bonzjuaaaaaaaawavewavewavewave thumbup

(objavljeno: četvrtak, 09.08.2007. u 22:32) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.