Get your own Chat Box! Go Large!
NOVI....... - bonzju - Blog.hr

NOVI.......

Evo sitia san se i ja napisat novi post...... ali dosadno mi jeeeeeeeeee ljudiiii...bang...evo vratia san se s turnira gdje smo zabiljezili prvu pobjedu i nadam se da cemo daleko dogurati( je li tako mariceeeeeeeeeeee???????wave) i moram se zahvaliti nasim vjernim navijacima koji su nas bodrili te ocekujem i sutra podrskublablathumbupblabla....a sto se tice ostalog sinoc sam opet isao vanka u mtk opet je atmosfera bilaaaanonono, ali nema veze nadam se da ce i jedna subota doc kad ce biti ludnica vanipartythumbup...... eeee i slijedeca destinacija je neka zabava malo dalje pa cemo vidit di bi mogli.... negdi uz morenutali ta nam opcija nikad ne uspije jer uvik neko zajebenamcor...... pa se nadam da cemo ovaj put postic dogovor!!!!!!!.....ekipa nadam se da cmo se dog.. ako ne opet cemo se dosadivat u mtk.....zijevzijev.....a sad malo o drugim opcijama,,,, evo napokon sam i ja doceka da cu na koncert MILE HRNICA ,samo se moran odlucit gdje????? jer milo po mojim informacijama nastupa 4.8 u Vidu( za one koji ne znaju naselje pokraj mtk, te 11.8 nakon maratona u Plocama)thumbup zato se ja mislim di cu ali otic cu ja na oba koncertathumbup....nadam se dobroj zabavi kroz ovaj osmi misec jer me ocekuje dosta dosta zabava.....pozdrav te se vidimo uskorowavewave..... spavaaaa miiiii seeeeeezijevzijev.... bonzju merciwavewavewave

(objavljeno: nedjelja, 29.07.2007. u 23:38) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.