Get your own Chat Box! Go Large!
Ejjjj.... - bonzju - Blog.hr

Ejjjj....

nutnutEj Slavonijo eto me malo gore,,,, sve slavonke znajte da dolazim u vase misto u Pleternicu ,,, nadam se da cemo ja i moja ekipa nesto uloviti jer puno je putovati do vas..smijeh Zato Pleternico draga ja i moja ekipa gazimo odma... Drage cure stizemo u subotu a gazimo nazad u nedjelju navecerwave,,, nadam se da ce bit vrimena za dobar provod s vama(thumbupnut)...... a iskoristit cemo ga na najbolji nacinthumbupthumbupthumbup............eto me Pleterniconaughty


Iz Krvavaca smo mi u Slavoniju stizemo oko tri
Krenuli smo s Lujom da Pleternicu s Čazmom ne trujemo
Boga smo molili i svi po nesto izmolili
Da nas vozac sretno doveze i u Pleternicu po koju slavonku odveze...
Zato Pleternico znaj s Lujom stizem i ja!!!!!!!

.......pozdrav od bonzjua............wavewavethumbup

(objavljeno: četvrtak, 14.06.2007. u 00:09) komentiraj (2)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.