Get your own Chat Box! Go Large!
BONZJU... - bonzju - Blog.hr

BONZJU...

Evo morao sam i staviti ove pjesme na svoj blog jer te su pjesme napisane prije dvije godine a te sam pjesme skladao upravo ja!!!!wave... pjesme su posvecene tako da.......thumbup

DODE MI DA PLACEM

Dode mi da placem kad te vidim s drugim,
dode mi da placem jer nisi kraj mene.
Dode mi da placem kad ti se drugi nabacuje,
dode mi da placem jer nisi kraj mene.

Kad sam te vidio zivot se promijenio, svijet se okrenuo.
Plakao sam jer nisi moja,jer nisi moja, ljepota tvoja me je smotala oko mene se omotala.
Pa ti zelim nesto reci ja cu to polako, ali zelim da shvatis da te volim i nesto molim.
Moje srce puca za tebe kuca.....dode mi da placem!

Kad sam te vidio u "carpea" sve se opet promijenilo zivot se okrenuo.
Oci su me tvoje ocarale,dusu oparale.
Srce mi je opet jako kucalo i polako pucalo...

Dode mi da placem....... jer te nema kraj mene!!! by; bonzjuwavewave

(objavljeno: utorak, 05.06.2007. u 23:18) komentiraj (2)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.