Get your own Chat Box! Go Large!
HEJJJJJJJJJJJJ...... - bonzju - Blog.hr

HEJJJJJJJJJJJJ......

Evo javljam vam se nakon nekog vremena jer nisam bio u mogucnosti se javiti radi raznih razloga...(partythumbup) koji su mi se dogodili kroz proslih nekoliko dana( partythumbup)... napokon sam prosa te dane koji su mi znacili puno a to je rastanak od skole i maturalna zabavanono wave. Zabavu koju sam ocekivao dugo dugo prosla je u vrhunski i koju pozelim svaki dan.thumbupthumbup...ali nema predaje sad me ocekuje jos tezi pohodi( matura maturanono) koju cu nadam se poloziti iz prve....thumbup te se nadam da cete mi drzat fige.. wavewave pozzzzdravv..by: bonzju

(objavljeno: utorak, 29.05.2007. u 21:56) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.