Get your own Chat Box! Go Large!
SMIJEH JE ZDRAV.... - bonzju - Blog.hr

SMIJEH JE ZDRAV....

Evo malo viceva od bonzjua.....

..-Uciteljica: -djeco znate li neke zivotinje iz drevnih vremena??
- Mali Perica kaze:Mamuti!
--Uciteljica: Dobro zna li jos netko?
- Javi se Perica: Sestru ti!!

-Pita uciteljica djecu sto je najbrze na svijetu.? Tomica kaze: raketa uciteljice.
- Uc.- Raketa je brza ali ima nesto jos brze!-Tom.-svjetlost
-uc-Dobro ali ima jos nesto brze!-Maja.-Misao!
- Bravo Majo misao je najbrza!!.. a digne se Ivica iz zadnje klupe pa kaze:- nije uciteljice ima i brze! Ja sam cuja sinoc svoga cacu
kako je reka da je svrsija prije nego sto je mislia!!smijehsmijeh

-Idu dva mrtvaca s groblja na tulum. Taman su preskocili ogradu kad jedan veli: Ja moram natrag.
-Pa kuda ces sada natrag?- kaze drugi
- Moram po nadgrobnu plocu . Ako dode murija da imam nekakve dokumente sa sobom!!thumbup

-Natjecali se Amerikanac,Francuz i Mujo tko ima vecega??-Amerikanac izvadi svoga i izmjeri-50cm
-Francuz izvadi svoga .1 m.. Mujo iz hlaca izvadi kornjacu. Pita ziri Muju: Mujo sto ce ti ta kornjaca tu??
- Nista,nista to mi je samo spolna us!!!smijehsmijeh

-Zasto su Strumpfovi uvijek nasmijeseni kad prelaze livadu????- Zato sto ih trava skaklja po jajima...

-Haso otvorio klaonicu. Dolazi Mujo i pita: - Haso imas svinjsku glavu??- Ma jok, to ti se cini zbog frizure..

-Sece Mujo ulicom s krafnom u guzici . sretne ga Haso ipita: . Pa dobro Mujo sto radis??- Mujo kaze: ma bio sam kod zubara i reko mi je da jedem na drugu stranu..!njami

-Dosao jedan u mesnicu i pita mesara:- imate li zilu od vola za bas gitaru?-Nemamo, ali zato imamo pizdu od krave za usnu harmoniku!!!

....... za sve vas da se dobro nasmijete! by: bonzjuwavewave

(objavljeno: nedjelja, 29.04.2007. u 22:34) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.