Get your own Chat Box! Go Large!
KAKO SAM DOBIO NAZIV..... - bonzju - Blog.hr

KAKO SAM DOBIO NAZIV.....

Dragi moji prijatelji i prijateljice sigurno se pitate odakle sam dobio naziv BONZJU?????? Sav dogadaj oko moga naziva dogodio se u kuci moga frenda ljolje.. igrali smo na play a ja sam igrao s mojim klubom fc.lyonom i svaki put kad bi zabia gol reka bi "bonzju" (na francuskome dobar dan) jer sam jedino zna tu rijec na francuski!!!!e onda me moj frend ljoljo zajedno s cvekom pocea zvat BONZJU BONZJU te su razglasili po selu i tako ja ostade i dan danas BONZJU.....Ispocetka mi je malo bilo krivo sto me zovu tako ali s vremenom mi se svidia naziv!! by:bonzjuthumbupthumbupthumbupthumbup

(objavljeno: utorak, 17.04.2007. u 22:25) komentiraj (3)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.