BORN TO BE ME !!! ;)

09.11.2005., srijeda

sve se vrti u krug...

Ma evo ponovo je sve isto....sve je po starom....ponekad mi se čini da se moj život vrti samo u krug~svaki dan ista priča-->isti početak,isti završetak....moj uobičajeni dan je uglavnom-ujutro (umjesto prvog sata )kava u ritmu,onda škola,poslje škole ritmo,pa domeka...malo neš učim,jedem,šetam peseka...pa malo na net i spavat ..i tako svaki dan isto...takav način mi je već dosasdio i pokušavam uvesti neke promjene ali baš mi i ne ide...
sve u svemu svaki dan mi prođe ok i uz zajebanciju al uvijek mi se čini kao da nešto tu fali..;(dobro možda sad malo previše filozofiram, al jebi ga!
i da još samo jedna stvar-->užasno me počela živcirat moja draga mama...nikad za nju nije ništa dovoljno dobro i odjednom pokušava biti stroga(u biti misli da će deranjem postići neki veći autoritet al baš joj i ne ide...i onda se još više raspizdi)..kao prijeti mi nekim kaznama koje se nikad ne izvrše...a još više me živcira kad mi počne držati lekciju;da je gimnazija preteška za mene,da me ipak nisu trebali ubacit prek veze tam,da će me preselit u neku drugu školu,itd.Možda nisam uvijek ja u pravu,ali većinom jesam..to je jednastavno tako!-ma dobro čim vas ja sad zamaram!
pozdrav ekipi sa J-A-R-U-N-A!(samo varaćam)...i posebni pozdrav poisonu i shortyu
a ostatku velika pu$a.......................
- 22:28 - Komentari (16) - Isprintaj - want more?!*

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"vo5im"....-->

najčešći blogeri ;)))

svega po malo...