iskrivljena hipotenuza

29.07.2006., subota

svim mojim profesoricama hrvatskog

Vođena izuzetno velikom dosadom, onom koja prelazi sve promile i postotke dostojne prosjecnog covjeka (iako ja niposto nisam prosjecna), malo sam listala stranice i citala blogove drugih ljudi. nije to nesto sto bi inace radila jer je bitan samo moj blog i ja kao takva, dakle savrsena. e pa, bit svega je da sam tek danas uvidjela (bravo bonagracija, uvijek su ti govorili da brzo kopcas) kakvih sve ludjaka ima. otvorila sam mnostvo stranica, na jednoj neka zena pise kako je slusala necije samoubojstvoi nije joj se dalo pomoci, na drugoj pod naslovom blog jedne jedanaestogodisnjakinje gle cuda, jedanaestogodisnjakinja koja ne zna tipkat na komp pise recenice bez predikata (atribute i ostala sranja da ne spominjem). onda ima i nekakvih srcedrapateljnih pateticnih od kojih covjeku pozli, pa nekih sta politiziraju, pa neki sta pisu blog u slikama (kakvo je to sranje?) i onih sta pisu pjesme. mislim (a osvrcem se sada na posljednja dva), zasto bi se iko isao izrazavat kroz pjesme ili slike. slike iapk necu dublje analizirat jer nikad nisam imala pojma o likovnom. a ovo izrazavanje kroz pjesme me podsjeca na srednju skolu kad nas je draga prof hrvatskog maltretirala s tim sta je nekom, meni u tom trenutku sasvim nebitnom pjesniku prolazio kroz glavu dok je pisao pjesmu. nista, cesaric (na primjer) pogleda kroz prozor da vidi jel prestala kisa, vidi ono drvo, nabaca nekakve recenice, poveze ih da dobiju nekakav smisao i to je to. a mi to analiziramo i donosimo zakljucke o jadnom covjeku, i, sta je najbolje shvatimo da je on vocku usporedjivao sa uplakanom zenom u sutonu, da je kroz pjesmu htio progovoriti o prolaznosti onog tjelesnog, zelio dati svoju kritiku drustva ili da jednostavno voli npr. jabuke. ovo zadnje je mozda tocno ali nije ga to potaklo. volim i ja voce pa ne pisem pjesme o istome!! covjek je samo pogledao kroz prozor, shvatite to vec jednom!!!
- 21:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi