iskrivljena hipotenuza

19.07.2006., srijeda

enter i ode sve u p....

vjerojatno su neki mozda primjetili da vec sto godina nisam nista pisala. razlog je prilicno jednostavan a sastoji se od dva dijela. prvi je taj sta sam se vratila kuci a drugi, inace posljedica prvog, je taj sta sam postala ravnodusna. ne da mi se ni po cemu pljuvati. i sta mi vrijedi sve zivciranje kad se nista nece promijeniti. super su mi ovi moji tokovi misli, mozda na kraju ipak zakljucim suprotno. jer zna se to meni dogoditi. a to je zato sto nekad ne promislim do kraja (namjerno ili mi se ne da, na sta mnogi popizde) pa me neko uvjeri da se predomislim.
i dalje mislim da smo u simsima. ona igrica tamo sta ima. jedino sta smo mozda previse pametni a mozda smo bas totalno glupi bas zato sto mislimo da smo pametni.kako god okrenes nije dobro.a skroz je moguce. zivcira me onaj sta je napravio settingse. mislim da je to onaj gejts. stavio da svakog petnajstog sedmog neka razmazena budala, nedvojbeno mamin sin, stisne enter, i- jebemu misa i sir i misju rupu, evo mene kod kuce. sad sam se nazivcirala. to dokazuje da ipak nisam ravnodusna i moja teorija s pocetka se pokazala istinitom. jer sam skroz pametna. mudra da ne pricam. skroz. i danas sam na teveu vidila ejliena. to je uvijek bitno naglasiti. e, ako je ovo neko cito onda mora da mu je jako dosadno. ja to uopce necu citat. ne znam ni o cemu se radi. dovidenja.
- 19:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi