< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Biti Bolji, cilj kojem trebate težiti!!

Pišite mi na:
cikla@net.hr


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Naučite osnovne pojmove iz svijeta poduzetništva!!
Pročitajte priče uspješnih i neuspješnih malih poduzetnika!!!
Mala škola poduzetništva.
Želite li suradnju javite se!!!



Web Counter
Web Counter

Moja suradnica: HEHA

Moja komentatorica: NEFERTITI
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

Kako postati poduzetnik?

Kako pokrenuti vlastiti posao i postati uspješan mali poduzetnik?
Pitajte što vas zanima!!!
VODIČ ZA OSNIVANJE d.o.o.
Radiš kod privatnika! Godinama doživljavam mobbing!













Number of online users in last 3 minutes


Naš manager

ĐUKA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA



23.12.2006., subota

MARKETING I OGLAŠAVANJE

Uz pomoć moje suradnice NEFERTITI danas ću vam prikazati post o marketingu i oglašavanju.....

Treba znati prodrijeti u svijest potrošača, napraviti klik da kupe baš naš proizvod. Naučite živjeti sa marketingom....

*Vještina je znati reagirati na tržištu na pravi način u pravo vrijeme s pravom porukom. *Proizvođači i agencije su na jednoj strani, a potrošač na drugoj. On je kritičar, baza svega. * Nekada i negativna kampanja ima pozitivan učinak.

Image Hosted by ImageShack.us
Gdje god da se okrenete aktivno ili pasivno svi smo sudionici marketinga.
Ujutro želite u miru popiti kavu i prelistati novine, kad između svakog članka oglas „tražimo prodavačicu“, „tražimo komercijalistu“, „tražimo managere“, banka jedna, banka druga, povoljni krediti, akcije, noviteti....trgne vas zvono na vratima, baš sad je susjeda došla na kavu kad ste htjeli mir i počne priču o prekrasnoj haljini u trgovačkom centru i kako je njezin frizer najbolji na svijetu, a pedikerka pedantna i pažljiva......
Ispratite susjedu van kako bi vas napokon ostavila na miru, usput pogledate poštanski sandučić iz kojeg već vise katalozi, prospekti, hrpa šarenila, povoljnih cijena.......Sjetite se da morate u shopping, uđete u auto, za ugodniju vožnju upalite radio i opet poziv na otvorenje dućana, izložbe, nagradne igre, koncerti, trgovine....napokon stižete doma kako bi ugrabili svojih par minuta pred malim ekranom. Upalite televizor radi najdraže sapunice ali prvo morate „pretrpjeti“ barem pet minuta automobila, deterdženta, parfema, kremica............ Želite li to ili ne, jednostavno je neizbježno biti sudionikom u marketinškom procesu.

A što je to marketing?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Razmišljam o hrpi definicija koje sam čula tijekom školovanja, dodatnih poslovnih edukacija, seminara......čitam kako se i nakon toliko vremena znanstvenici još uvijek spore oko precizne definicije marketinga. Ali sve koje su nam dostupne u suštini govore isto. Prodrijeti u svijest potrošača, napraviti klik da kupe upravo baš to.
Znači jedna psihologija kako pridobiti nekoga za sebe, kako mu promijeniti način razmišljanja, želje, potrebe, usmjeriti da učini baš to što smo htjeli. Uz sav tehnološki i znanstveni napredak više nije problem kako nešto proizvesti, već kako prodati. Tržište je zasićeno svim i svačim. I u cijelom tom sređenom kaosu pronaći način i biti brži, bolji.......
Za one koji rade u tim vodama to znači da je marketing i oglašavanje vrlo dinamičan i stresan posao, neočekivane promjene u kratkim vremenskim razmacima, potrebno je imati četvere oči, dobre reflekse i reagirati na pravi način u pravo vrijeme s pravom porukom.
Naravno da za to postoje obavezni koraci. Nikad ne možete prvo trčati, ako niste naučili puzati..... Sve kreće od hrpe analiza tržišta i konkurencije, postavljanja pitanja gdje smo, što želimo i kud idemo, zatim se razvija strategija nastupa na tržištu po segmentima (kroz medije, događaje, akcije, nagradne igre....), pristupa se realizaciji i na kraju se vrše post-analize koliko smo dobili, a koliko izgubili, da li je sve to skupa imalo smisla ili ne, jesmo li bacili novac ili smo uspjeli ostvariti svoj cilj........
Nekada se sve bilježilo olovkom i s blokićem u ruci, bilo je potreban cijeli tim stručnjaka i još više pomagača koji su radili ankete, snimali što se događa na ulicama, pitali.....vrlo opsežan i dugotrajan proces filtriranja dobivenih podataka......
Danas uz razvijenu tehnologiju, telefone, i upola manje anketara dobivamo u kratkim vremenskim razmacima podatke za koje su nekada trebali tjedni, mjeseci.......danas su software-ski alati toliko sofisticirani da sami mogu ponuditi opcije media miksa.
I za to je dovoljno samo nekoliko dobrih stručnjaka koji mogu doslovce „iscijediti“ podatke iz tih programa i iskoristiti ih na pravi način.

Jednostavna, duhovita, razumljiva i originalna komunikacija
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Isto tako kada govorimo o tom području nije isto s kojeg aspekta gledamo: jesmo li potrošač koji ne želi padati na marketinške trikove, jesmo li agencija koja u posredništvu kalkulira kako što više zaraditi a da su na tržištu svi zadovoljni, jesmo li proizvođač ili pružatelj usluge koji želi uvijek biti iznad svih pod svaku cijenu.....
Proizvođač i agencije su na jednoj strani, a jedino je potrošač ostao sam. On je kritičar, on je baza svega. Nije dovoljno imati samo dobru ideju kako bi privukli potrošača, moramo ga i dobro poznavati da bi ta ideja istinski doprla do njega.
Naša KOMUNIKACIJA mora biti jednostavna, originalna, duhovita, razumljiva, kulturološki nadahnuta i najvažnije učinkovita i uvjerljiva.
Jer vrlo je tanka linija između dobre komunikacije/dobrog marketinga i obmane. Dobar marketinški stručnjak neće vam pričati o koristima i svojstvima, već će vam ispričati priču, priču u koju vjerujete, a vjera priču pretvara u stvarnost.
Znači naše poruke (informacije, priče) moraju stvoriti povratnu reakciju primatelja/potrošača, u protivnom poruka gubi smisao, komunikacija MORA biti dvosmjerna.


IZDVAJAM

Negativne kampanje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Isto tako nije nužno da reakcija bude uvijek pozitivna. Nekada i negativna kampanja ima pozitivan učinak, pogotovo ako krenemo od pretpostavke da je bitno da se za nas čuje. Primjer je i „launch“ kampanja časopisa GEO u listopadu prošle godine. Od tri različita vizuala vrlo burne reakcije je izazvao prikaz spolnog čina muškarca i žene.
Naime, fotograf i novinar Alexander Tsiaras je ilustraciju izveo kombiniranjem snimaka načinjenih kompjuteriziranom tomografijom, magnetskom rezonancijom, elektronskim mikroskopom, rendgenom i filmskim sekvencijama. Sliku je popratio naslov „GEO vam otkriva skriveno.“
Poanta oglašivača nije bila vulgarnost i nemoral, već pokušati otkriti ljudima da je sve moguće vidjeti i na sasvim drugačiji način..... mnogi nisu imali razumijevanja.
Kao što rekoh i negativna kampanja može biti dobra, ali u tržišnoj komunikaciji moramo biti oprezni. Jer dobro može vrlo brzo postati katastrofa.
Da bi poruka bila lakše razumljiva primatelju, mora biti odgovarajuće oblikovana i prilagođena sredstvu kojim se prenosi, a to je mediju. Primjera radi, fini narezak za doručak ne možete predstaviti putem radija, ali ga vrlo lijepo možete prikazati u televizijskom spotu ili slikom u novinama. Međutim, zadovoljstvo i fini ukus nakon zalogaja možete zvučno odglumiti u radijskoj poruci i na taj način prenjeti zvukom što bi željeli slikom. U tom dijelu marketinga vrlo je važna kreativnost.
Naučite živjeti sa marketingom, on je sastavni dio vašeg života i poslovanja. U protivnom možete ostati bez informacija, biti u stalnoj borbi za preživljavanje ili nestati sa tržišta .