četvrtak, 17.04.2008.

...UPLAŠEN SOBOM, SVOJE SUZE GUTAM, TAJANSTVO STVARI I ŽIVOTA ZEBE, NE POZNAM NIŠTA, A NAJMANJE SEBE...ČEMU OVA BORBA, ČEMU BOLNA GLUMA?...

Umorna od lažnih pokušaja.....
Lebdim nad sobom.....
Sobom u čijem tajnom kutu, u polumraku beznađa sjedim.......
Zamišljam kako izgleda taj poremećeni um....
Možda sam samo plod nečije mašte i sve ovo se zapravo ne dešava.....
Što god učinim bit će dobro.....
Njegova podsvijest će srediti da ipak sve dobro završi.....

Što ako je preslab da popravi učinjenu štetu....
Što ako moj idući postupak razori njegov mozak i on postane hodajući mrtvac....
Što će biti s nama???

Svega nekoliko sati ranije imala sam savršen plan....
Ali sada, kada stojim s ove strane kazaljki, ne vjerujem više niušta.....
Skrivam se od dana....
Bježim u noć....

Da se sakrijem i čekam da zađe sunce???
I onda hrabro izađem i priznam sve???

A što će biti ujutro???

Previše misli i nestvarnih osjećaja....
Kad svi zaspu budim se i smišljam igru za sljedeći dan....

Koga ćemo sutra voljeti???
Za koga ćemo se bacati u Savu???

Ako sam svjesna da ću biti kažnjena, hoću li izbjeći kaznu???
Kolika je vjerovatnost da je sve stvoreno zbog mene???
Da je na kraju svega happy end???

Koliko bi uložili da se kladite u moju korist???

Koliko skupo ću platiti ovu laž???
Je li ovo trenutak razmjene???
Vjećnost u ovom svijetu za sekundu....isto u ovom svijetu???

Gdje je rupa kojom bježite u neko bolje vrijeme???

I uvijek je krivnja svaljena na druge.....

Ušutkavanje savjesti.....
Image Hosted by ImageShack.us


08:50 | Komentari (25) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.