ponedjeljak, 31.12.2007.

......

Stara godina je........
Ispijam čaj s rumom.....prehlada me ubija.....
Pepeo stresam na pod.........
Nemam pepeljaru.......
Pod nogama imam već nekoliko opušaka.........
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i Johhny smo sami....... Pjeva mi o ljubavi......
Klinci bacaju petarde ispod mog prozora.......
Osjećam kako sve prolazi.......
Vlastiti život mi klizi niz ruke........
Stišćem šaku.....Ali on išćezava kroz prste.....Kao da je voda.....
Dodir usana, oznojena tijela.......daleko od ljubavi.......kao ti i ja........
Johhny......Ti to ozbiljno???........

Nemogu izbrisati njihova lica iz sjećanja......progone me.......
Pitam se da li je naš susret bio sudbina........ili sam sve umislila.......
Ne čekam odgovor......misli odlaze nekoliko koraka niže.......
Upleću se u dim i odlaze..... ponovno odlaze njima.......
Image Hosted by ImageShack.us


Nedjeljno jutro je.... negdje oko pola deset.......izlazim iz tramvaja.........
Izgovaram psovke sebi u bradu......Hladno je.....
Stišćem se u kaputu ispod vunene kapice........
Brzo koračam prema katedrali.....
Buku u glavi nadglasva Njegov glas.........
Posljednje snage troši da mi čestita Novu godinu......
Osjećam koliko muke mu to zadaje......Nema osmjeha.........
Jer ipak nije lako željet nekom sreću kad sjediš bos na ledenom pločniku.......
Gledam te....... Treseš se.......
Mrzim čitav svijet........
Kopam po džepovima........ Tražim kovanice........
Obećala sam da neću biti kuja koja će samo proći......
Možda ova kovanica koju ti dam promjeni moj status........

Ulazim u kuću Onog koji voli siromahe....... A sebi podiže hramove......
Šta šutiš sad???....
Daj mi odgovori.... Jel ti stvarno to želiš???........
Jel ne vidiš šta se dešava???.......
U tvoje hramove tuku milijarde...... a ispred njih umire sirotinja.......
Kazni nas sve...... Poruši te hramove na nas ako ti ne trebaju.........
O da...... izazivam te..........

Zapuhuje me miris skupog parfema.......
Ona ulazi.....
Zastaje...... Svi se okreću......
Čak i svećenik s oltara zastaje..... Nekoliko trenutaka poklanja samo njoj......
Nakašlje se i krene dalje s propovijedi.........
Ona zabacuje kosu i radi onaj famozni manir u novim Pradinim čizmicama.......
Noge su joj još tanje nego prošle nedjelje....
Sve če učiniti za njega..... Ipak, on joj i kupuje skupe čizmice.......
Ako hoće mršaviju......Dobit će mršaviju.......
Taj Njen miris me ubija........
Guši me....... Hvatam zrak padajući na koljena........
O Bože.........
Moram izaći van.........

Ponovno susrećem njega......
Ne mogu to podnijeti.......
Začepim uši....... ali i dalje ga čujem....... Njezin miris još osjećam u nosu.........
Vrištim......
Osjećam pogled one starice iz prolaza........
Trčim prema jezeru.....
Skidam kaput...... bacam rukavice .........
Stajem uz sam rub jezera.......
Gledam vlastiti odraz u vodi koja se počinje lediti.........
Gadi mi se to što vidim.......
Skidam cipele i bacam se........
Osjećam kako mi se krv ledi......
Napokon.......

Budim se u svom krevetu........
Bacam pogled na sat........ Pola osam je.......31. prosinca........
Kolko je još ostalo od ove godine???............
Četiri i pol sata.....

Uvlačim poslijednji dim.....
Pitam se gdje su sada oni???......
Gdje ste vi???......

Pričaj mi o sebi........
Imamo dovoljno alkohola..........

Bacam još jedan opušak života na pod......

A da.......
Sretna Nova......... Nadam se da će vam biti bolja nego njihova......

Jer oni su već u ovoj mrtvi......... Izgubili su svoju bitku....


21:39 | Komentari (29) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.