bolesni_um

četvrtak, 20.10.2005.

35. sieg heil!


“Adolf Hitler,”sagte ich. “Das kann nicht gut sein.”
“Ich beipflichte.”sagte capt. Bogenschütze. “Wir müssen ihn anhalten.”
“Was wollen wir…warte bitte ein Moment…kann jemand die Synchronisation abschalten? Ja? Evo, dobro je.”
“Šta je to bilo?”upitao je kapetan Archer.
“Ma netko je bio uključio sinkronizaciju. Sad je sve ok.”rekao sam i dodao. “Zašto ih jednostavno ne uništite torpedima?”
“Imaju vrlo moćne štitove koje naša oružja ne mogu probiti. To je dio tehnologije koje je ostavio Vader. Morat ćemo ih onesposobiti iznutra”. Archer je pritisnuo par tipki na računalo i pojavila se lokacija.
“Naši senzori otkrivaju da svakih pola sata štitovi mjenjaju frekvenciju, što traje nekoliko sekundi. Ovdje je osiguranje najtanje. Kad štitovi počnu mijenjati frekvenciju, imamo jedva dovoljno vremena da uđemo bez da nas otkriju.”
“Zašto ne pošalješ svoje ljude?”pitao sam.
“Ma…”rekao je Archer i odmahnuo rukom. “Uvijek netko slomi nogu, ili pokupi neki virus…znaš kako to ide…”
“Shvaćam.”
“Misija je vrlo važna, i trebaju mi najbolji junaci.”rekao je.
“Razumijem, pomoći ćemo.”rekoh.

Dvadeset i osam minuta kasnije afričkom džunglom hodasmo Batman, Superman, Zagor, Archer i ja. Archer je pratio situaciju na skeneru.
“Još par metara,”rekao je. “Stanite tu.”
“Ja ne vidim nikakav štit,”rekao je Batman.
“Vjeruj mi, tu je. Pripremite se, za nekoliko sekundi ćemo proći.”rekao je Archer. “Sada!”
Prešli smo nevidljivi štit i ušli u neprijateljski teritorij.
“Dobro je,”rekao je Archer. “Nisu nas otkrili. Samo još moramo paziti da nas ne vide.”
“Eno vremenskog stroja.”rekao sam.

“Što sada radimo?”pitao je Superman.
“Moramo uništiti vremeplov prije nego što ikoga pošalju.”rekao sam. “Ima li dobrovoljaca?” pitao sam.
“Mislim da bi trebao ići Batman.”rekao je Zagor.
“Zašto baš ja?”žalio se Batman.
“Zato što si ti sav u crnom, a mrkla je noć”objasnio je Superman.
“Tko je za da ide Batman?”pitao je Archer.
Svi digosmo ruke. Batman nešto promrmlja sebi u bradu.
“Uzmi explozive. Tajmer je namješten na jednu minutu.”rekao je Archer.
“Nemoj da te vide.”dobacio je Zagor.
Batman se počeo polako šuljati od nas. Oko vremenskog stroja se nalazilo mnogo stražara i par šatora, te jedne barake sa mnogo vojnika. I mnogo vojne opreme.
Batman se držao podalje njihovih reflektora te je uspješno ostajao u mraku. Nakon nekoliko sporih minuta uspio je doći do vremenskog stroja. Postavio je eksplozive na vremeplov i nečujno se odmaknuo.
Dvadesetak sekundi se šuljao prema nama kada je začuo glas iza sebe.
“Halt!”viknuo je vojnik iza njega. “Was machen sie hier?!”
“Erm…ovoga…ich bin ein Berliner?”probao je Batman.
“Nein, du bist kein Berliner! Alarm! Alarm!”
Da je Batman više pazio na satu njemačkog kod profesora Jolera, možda bi uspio izbjeći sveopću uzbunu koju je izazvao vojnik. Svi stražari su potrčali prema njemu, a vojnici su istrčavali iz barake.
Reflektori su mahnito pretraživali područje te ubrzo zapazili Supermanovo odijelo koje je doslovno bliještilo pod svijetlom reflektora. Vojnici su započeli paljbu.
A mi smo uzvratili.
“Moramo ih zadržati još pola minute!”viknuo sam ali onda sam prepoznao jednu figuru koja je istrčala iz barake. Njegovi brkovi nisu ostavljali mjesta sumnji.
Hitler je dotrčao do vremenskog stroja i počeo unositi podatke. Kabina je počela svijetliti u raznim bojama.
“Hitler je aktivirao vremenski stroj! Moram ga zaustaviti!”rekao sam i potrčao prema vremenskom stroju.
“Ne SaX, explozivi!”viknuo je Archer zamnom, no nisam se obazirao.
Hitler je otvorio vrata vremenskog stroja i ušao u njega. Na tajmeru je ostalo još deset sekundi.
“SaX, ako vremeplov explodira, nećeš se moći vratiti!!”vikao je Archer.
Nastavio sam trčati prema vremeplovu. Kad je na tajmeru otkucalo zadnju sekundu, uskočio sam u njega.

Vrtlog me uvukao i počao sam padati i padati.
Naposlijetku sam pao na zemlju i u nesvijest također.

- 20:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>