bolesni_um

srijeda, 28.09.2005.

32. Intermission 3

“Hej, SaX, nekakvo svijetlo tu treperi u autu!”viknuo je Zagor nakon što je utovario Mikšića.
“To je sigurno poruka od Glavnog Stožera.”rekao sam. Otrčao sam do SaX-mobila i pritisnuo prave tipke. Na monitoru se pojavilo nasmiješeno Zeusovo lice.
“Zdravo dečki, kako ste?”upitao je veselo.
“Pa di si Zeus, kućo stara…”rekoh. “Šta si ti tako vedar?”
“Imam dobre vijesti, za promjenu. Uspjeli smo natrag osvojiti Zemlju!”
Val zadovoljstva proširio se našom malom hrabrom skupinom.
“Pa to su uistinu dobre vijesti,”zamijetio je Batman. “I šta ćemo sad?”
“Idemo natrag u Čistilište!”odogovorio je Zeus.
“Kako to?”upitao je Zagor. “Šta ćemo sa čistilištinskim skočimiševima?”
“To je druga dobra vijest. Svi su mrtvi! Bilo ih je toliko puno, da su ubrzo pojeli svu hranu i nije im više ništa ostalo. Svi su pocrkavali od gladi. I od gužve. I od smrada, jer se više nisu mogli probiti do wc-a, jadni mali mišići…”
“Onda ćemo odmah krenuti!”rekao sam.
“Budite oprezni, Čistilište je prepuno neprijatelja.”
“Okej. Ideš i ti?”upitao sam ga.
“Možda kasnije. Počinju Gilmoreice za po čuke, tak da ono…”
“E ajd nam snimi na kazetu pa da možemo i mi pogledati.”ubacio se Batman.
“Nema problema. Ciaos.”
Nakon što se prekinula poruka upitao sam ekipu:
“Jesmo li spremni za polazak?”
“Jesmo!”odgovorili su svi u isti glas.
I krenuli smo!punim gasom u novu pustolovinu.

I onda smo odmah stali pokraj najbližeg poljskog wc-a.
“Lijepo sam pitao jesmo li spremni za polazak!”rekoh.
“Sori.”rekao je Batman izlazeći iz SaX-mobila. “Tek me sad stislo.”
I par minuta kasnije smo krenuli!punim gasom u novu pustolovinu!

Čim smo stigli do Čistilišta, osjetili smo neke emocije.
“Ah…ovo stvarno vraća uspomene.”rekao je Batman kad smo bili ušli u tunele. “Eno, tamo smo skoro onaj put poginuli.”
“Tko zna kakve ćemo protivnike susresti ovaj put?”upitao je Zagor.

Uistinu, kakve će protivnike susresti naši junaci? U kakve će nevolje upasti i da li će se uspijeti izvući iz njih?
Pogledajte u slijedećoj epizodi…

Hej, sad sam skužio da ovo uopče nema nikakvo ime. Ima li tko kakav prijedlog?


- 23:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>