bolesni_um

ponedjeljak, 12.09.2005.

28.Zmajevi

“Samo ga izvali tu na zadnji sic.”govorio sam Supermanu dok je utovarivao Batmana u SaX-mobile. “Probudit će se valjda putem. Jesi li vidio možda Zagora? On bi trebao ići s nama…”
“Eno ga tamo, dolazi.”odgovorio je Superman.
Zagor se približavao držeći se jednom rukom za glavu.
“Tisuću mu skalpova, neću nikad više ovako piti.”
“To si rekao i poslije mog rođendana, a uskoro slijedi i novi”rekao sam.
“Ipak, ja sam samo čovjek. Izuzetan čovjek, ali ipak čovjek.”rekao je Zagor.
“Da, da…ok, otrijeznili smo dovoljno ljudi koji će dalje širiti poruku otriježnjavanja. Za dvadeset minuta moramo biti u Rumunjskoj, pa da krenemo.”
Posjeli smo se u SaX-mobile i spojili gas s podom.
“Pustit ćemo nešto da se malo razbudimo.” Millencolin-Fingers Crossed.
Konačno, najbolja moguća postava na okupu. Četiri najbesnijih faca svih vremena. Nema zmaja koji će nas moći zaustaviti.
Parkirali smo se na istom mjestu kao prošli put. Imali smo još nekoliko minuta vremena pa smo bacili partiju bele.
Ubrzo smo vidjeli hrpu zmajeva kako doletavaju. Jedan crni zmaj se izdvojio i približio nama.

“Bok, dečki, ja sam Ivan, sjećete se, od prošli put.”rekao je kad je sletio na zemlju.
“Ti si onaj koji je spalio Robina.”rekao je Batman.
“Hej, dogovorili smo se da je bilo ispravno ubojstvo,”primjetio je Ivan D Zmaj, “Bilo kako bilo, morat ću vas sve uništiti sad, ništa osobno…jednostavno volim paliti i ubijati.”
“Razumijemo.” Bacio sam pogled na svoj sat.
“Još 25 sekundi. Jel netko ima plan?”upitao sam.
Svi su odmaknuli glavom. Ekipa i pol, nema što.
“Samo nastojte ne poginuti, okej?”
Crni zmaj je odletio visoko u zrak, odmaknuo se stotinjak metara, zatim se okrenuo prema nama.
“Batman, posudiš mi bombu?”upitao sam ga.
“Šta namjeravaš s njom?”
“Bacit ću je zmaju u usta čim ih otvori, a prije nego što ispali vatru.”rekao sam.
“Ti si sasvim skrenuo sa uma.”podsjetio me Zagor.
Zmaj se obrušio na nas svom brzinom.
“Bolje se malo odmaknite,”upozorio sam ih.
Zmaj se sve više i više približavao. Čim je došao dovoljno blizu, pripremio se za ispaljivanje vatre. Ja sam nabrzinu bacio granatu prema njemu. Otvorio je usta par nano sekundi prije nego što je bomba stigla do njega. Iznenađen stranim predmetom u ustima, zmaj, umjesto da ispljune bombu, on ju je pogutao. Bomba se nalazila u sredini jednjaka kad je eksplodirala. Krv je štrcnula na sve strane, a glava se potpuno odvojila od tijela.
“Ovo je već previše…”primjetio je Superman.
“Scenaristu očito nedostaje zanimljivih zapleta,”rekao je Batman.
“Nema šanse da je to uspio napraviti.”rekao je Zagor.
“Zar niste čuli da sam ja Onaj?”upitao sam ih.
“I to je isto veoma originalno.”rekao je Superman.
“Ne želim prekidati raspravu, ali prema nama dolaze još pet zmajeva.”ubacio se Batman.
“Zašto mi nemamo zmajeve?”upitao sam se.
“Imaš li još nekih ideja kako da ih pobijedimo?”pitao me Zagor.
“Pa…”rekao sam dok sam vadio Excalibur, “imam još jednu…”
Deset minuta kasnije bili smo prekriveni krvlju i sluzi. Krvavi Excalibur sam brisao o neki komad tkanine koju sam pronašao u nekoj od razrušenih kuća.
Zmajevi su svi bili na podu.
“Uf, ovo me stvarno razbudilo,”rekao je Batman. Preko prsiju je imao veliku porezotinu “A čovječe, poderao mi je kostim…”
“Kako smo ih samo sredili.”rekao je Superman. “Ja bih ponovo…”
“Možda bih ti ja mogao pomoći…”čuo se nepoznati glas. “Sad ste u mojoj domovini. Dajte da vas upoznam sa svojom legijom nemrtvih…”
- 23:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>