bolesni_um

četvrtak, 02.06.2005.

13.Srki

“Ok, idemo dalje.”rekao sam.
“Moramo prvo poslati izvještaj o misiji.”rekao je Spiderman.
“Da napišemo-“misija uspješna”?”upitao je Batman.
“Da, svakako.”rekoh. “Spriječili smo ih da naprave ono što su htjeli napraviti. Makar još uvijek ne znamo što su htjeli napraviti; nismo ni jednog jurišnika ostavili na životu da ga ispitamo, a Vader je utekao…zapravo je moguće da su oni obavili ono što su htjeli i prije nego što smo mi došli…ali to nećemo nikada saznati.”
“Još smo izgubili Luku.”dodao je Spiderman.
“Da,”potvrdio je Batman. “U biti smo traljavo obavili misiju.”
Svi smo se složili s tim.
“Šta da napišemo?”
“Ma piši misija uspješna.”rekao sam.
Spiderman je otišao do SaX-mobila da ukuca izvještaj u računalo.
“To bi nam se jednog dana moglo obiti u glavu.”rekao je Batman.
“Nadajmo se da neće.”
Nedugo nakon što je Spiderman poslao izvještaj, stigle su informacije o novoj misiji.
“Idemo tu u susjedstvo, u Čile.”čitao je Spiderman s monitora. “Moramo zaustaviti ludog znanstvenika Srkija.” Ovu zadnju riječ je rekao sa zanimanjem.
“Srki?”upitao je Batman.
“Nikad čuo,”rekoh. “Jesi li ti to dobro pročitao, Spiderman?”
“Da. Ludi znanstvenik Srki.
“Pa, ajmo vidit.”

Put nas je doveo u visoko u planine Chilea. Vidjeli smo neku mašineriju blizu obližnjeg vulkana i jednog čovjeka u bijeloj kuti.

Nije uopće izgledao kao na slici.
“Ovaj…ludi znanstvenik Srki?”upitao sam ga kad smo se približili.
“Da, da,”rekao je. “Vas su sigurno poslali da me zaustavite. Vidite, ono što planiram je tako genijalno i podlo da nećete doći sebi. Planiram..”
“Ispričavam se,”prekinuo ga je Batman, “ali tko ste vi?”
“Ja sam Srki, zli ludi znanstvenik genijalac.”
“Da, ovaj…vidiš mi nismo nikad čuli za tebe…”rekao sam.
“Da…”potvrdio je Spiderman. “Vidiš, mi smo besne face i borimo se samo s takvima.”
“Da…”rekao je Batman. “Bojim se da nisi dovoljno poznat da bismo se borili s tobom.
“Tako da mi idemo…Ostavit ćemo te da radiš…što god…”rekao sam.
“Kako nikad niste čuli za mene!!! Ja sam Srki.”
Pogledali smo ga pogledom koji govori “žao mi je ali ne” i slegnuli ramenima.
“Potopio sam 3 grada u Aziji sa svojim Stvaračem Tsunamija!”
“Sorry, nismo čuli.”
“Zarazio sam 3 grada sa smrtonosnim otrovom!!”
“Gle, žao nam je, ali stvarno imamo važnijeg posla.”
Okrenuli smo se i krenuli prema SaX-mobilu.
“Kamo idete! Nisam vam do kraja objasnio svoj plan. Zahtjevam da se vratite i zaustavite me u mom naumu!!! Čekajte, dečki… Šta ako promijenim nadimak?!?”
Stali smo i okrenuli se natrag prema njemu.
“Što si imao na umu?”upitali smo ga.
“Pa…mogao bih se zvati…Dr.Zlo!”
“Hm..već postoji Dr.Zlo.”rekao sam.
“Da, za njega smo čuli.”rekao je Batman.
“Okej, ček, čekaj…erm…Dr.No?”
“Zauzeto.”
“Uf, stvarno nemam sreće…Dajte mi priliku, pokazat ću vam da sam dovoljno zao!”
Pogledali smo se međusobno.
“Pa…piše nam u zadatku da te moramo zaustaviti, pa ajde hoćemo.”rekao sam.
“HA!”uzviknuo je. “Nikad me nećete zaustaviti! Sigurno vas zanima moj diabolični plan…”
“Pa ako moraš…”
Srki je protrljao dlanove kao da je cijeli dan čekao da ga netko pita o njegovom diaboličnom planu.
“Napravio sam uređaj koji će jednim pritiskom na ovaj daljinski,”pri tome je izvadio daljinski upravljač iz kute, “izazvati erupcije svih vulkana na svijetu! Ha HA!”uzviknuo je naglasivši poslijedni ha. “Bit će to najveća katastrofa ikada!! Lava će curiti po cijelom svijetu…”
Trznuo sam Spidermana laktom i pokazao na daljinski
“…ljudi će proklinjati moje ime dok tragično umiru…”
Spiderman je naciljao rukom daljinski.
“…nikome neće biti spasa…”
Spiderman je ispalio mrežu iz ruke.
“…vječna slava u analima zlih znanstvenika…! Ha HA!…
Mreža se zaljepila za daljinski i Spiderman ga je povukao jednim brzim potezom.
“…bit ću desna ruka samom…, hej!moj daljinski! Hej! Vrati! To mi jedini!”
“Znači da je naš posao uglavnom gotov.”rekao sam.
“Hej!…niste fer…”
Batman je bacio daljinski na pod i smrskao ga nogom.
Srki je samo nepomično stajao i gledao kako mu se cijeli plan potrgao na komadiće.
Krenuli smo prema SaX-mobilu.
“Hej, nismo li nešto zaboravili?”upitao sam.
Spiderman se odšetao do Srkija koji je još uvijek stajao nepomično i gledao potrgani daljinski na podu.
Podignuo ga je i odveo do prtljažnika.
Srkiju su počeli navirati suze na oči.
“A jadan,” rekao je Spiderman. “Slomili smo mu duh.”
“Oporavit će se.”rekao sam.
Spiderman je strpao ludog znanstvenika u prtljažnik i zaključao vrata.
“Mogli bismo negdje nešto prigrist?”
- 08:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>