bolesni_um

srijeda, 22.06.2005.

19.The Death Star

“Uf, koliko je veliko to?”upitao je Riker.
“Približno veličine našeg mjeseca.”objasnio je Data.
“To je Vader,”rekoh. “On im je sigurno dao tehnologiju nekakvih šta-ti-ja-znam zraka. Znate, on vam je iz skroz drugog svijeta.”
“Znači, oni bi mogli imati tehnologiju za koju mi nikad nismo čuli?”zabrinuo se Picard.
“Moguće je.”odgovorio sam.
“Znači, moguće je da imaju tehnoligiju kreolskih izazivača?”upitao je Picard.
“Što su to kreolski izazivači?”pitao ga je Riker.
“Nemam blage veze, ali oni bi to mogli imati.”odgovorio je.
“Također bi mogli imati monotipna prohibicijska cunjala.”zaključio je Worf.
“Zvuči kao nešto opasno,”primjetio je Picard.
“Moglo bi biti.”reče Worf
“Što ako imaju suterene termalne testatore? Nisam nikad prije čuo za to, ali možda postoji u njihovom svijetu”rekao je Riker.

“Uistinu. Tko zna što još imaju…”zapitao se Picard.
“Ma dosta o tome, to su samo špekulacije,”rekoh. “Usredotočimo se na ono što sigurno imaju, a to je zraka koja može uništiti čitavu Zemlju za dvije sekunde!”
Čekao sam dramatičan odogovor, ali svi su bili zamišljeni.
“Što ako imaju osmerostrane konturne zrake? To bi moglo biti nešto protiv čega se ne bismo mogli obraniti…”rekao je kapetan.
“Možda bismo mogli modificirati štitove”rekao je Data.
“Izvrsno Data! Počnimo odmah!”naredio je kapetan.
“Ali kapetane,”rekoh. “Ne postoje takve zrake!”
“Ne znamo da ne postoje.”
“Sad ste ih izmislili.”
“Oni dolaze iz posve drukčijeg svijeta, kod njih je to možda nekakvo oružje. Moramo biti spremni.”rekao je.
“Uf!”rekoh. “Imaju zraku koja može uništiti čitavu Zemlju!”
“Hm, zvuči ozbiljno,”odgovorio je.
“Moramo uništiti Zvjezdu Smrti prije nego što se približi Zemlji.”rekoh.
“Koga čega?”
“Ovo što je na monitoru!”
“Aha. Zvuči kao dobar plan. Neka bude tako. Uzmi Rikera i Worfa i sretno.”
“Kapetane, a što je s Borgom?”upitao je Data.
“Isuse, koliko pitanja, ostavite me na miru!”uzrujao se kapetan. “Zar ne možete ništa sami učiniti?”
I tad sam se sjetio.

“Hej, zar nema Borg neku kraljicu koja vlada svima?”
“Da.”reče Picard. “Imaju. Ne shvaćam što želiš reći.”
“Kad bismo uništili nju, Borg bi se trebao raspasti.”
“U teoriji”rekao je Data. “Ali ne shvaćam kako bismo to učinili. Ona je sigurno na najvećem i najjačem brodu, nemamo šanse protiv nje.”
“Ali oni imaju,”rekao sam pokazavši prstom na monitor.
“Misliš li ono što ja mislim da misliš?”upitao me Picard.
“Otkud bih znao, neznam što vi mislite.”
“Da."reče. "Ni ja. Bolje reci svoju ideju na glas.”rekao je Jean-Luc.
“Uđemo na Zvjezdu Smrti bez da nas otkriju i ubiju, provalimo u njihov sustav naoružanja, uništimo Borgovsku kraljicu te zatim namjestimo samouništenje Zvjezde Smrti i pobjegnemo prije nego što nas eksplozija raznese na komadiće.”rekao sam.
“Zvuči kao da imaš cijeli plan razgrađen u detalje.”rekao je Picard. “Učinite tako.”
- 22:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>