bolesni_um

utorak, 21.06.2005.

18.the butler did it

“Samo jednu sekundu da nešto provjerim,”rekao sam i izašao kroz turbolift. Otišao sam do prvog hangara gdje je bio parkiran SaX-mobile. Pretrpio je nešto štete ali je već mehaničarski tim Enterprisea radio na tome.
“I malo ga ispolirajte kad već radite.”rekoh.
Otvorio sam prtljažnjik. Srki je bio sklupčan u fetalni položaj te je tiho jecao. Zatvorio sam prtljažnik, onaj iz prethodne rečenice, te sam se vratio na most. Kad sam ugledao Savu ispod sebe i hrpu automobila kako jure, zaključio sam da sam došao na krivi most pa sam se brzo vratio na Enterprise.
“Pa, Srki nije kriv,”rekao sam na mostu Enterprisea. “Znači da je netko od posade.”
“Ali tko bi mogao biti?”upitao je Picard.
“Moramo se zapitati tko je imao pristup virusu…”rekoh mudro, “samo oni koji su točno znali kakav je virus, mogli su dojaviti Borgu.”
“Ali samo smo Data, ti i ja imali pristup,”rekao mi je Geordi.

“Točno tako! A pošto smo Data i ja bili izloženi smrtnoj opasnosti, ostaje samo jedan zaključak…”
“Ne mislite valjda…”poblijedio je Geordi.
“Mislimo.”
“Geordi, ne mogu vjerovati!”zaprepastio se kapetan Picard.
“Nisam ja, uistinu…”
“Kad samo pomislim kako sam se prema tebi ponašao kao prema svome sinu…”rekao je Picard.
“Nikad se niste ponašali tako prema meni, gospodine”odgovorio mu je Geordi.
“Dobro, nisam, ali sad više sigurno neću!”
“Ali uistinu nisam ja javio Borgu!”
“Geordi, Geordi! Priznaj sada dok još imaš imalo časti!”
“Stvarno nisam…”rekao je Geordi uplakanim glasnom.
“Imaš sreće da nemaš oči, jer ne podnosim muškarca kako plače!”rekao je Picard strogim glasom.
“Čekaj malo…”ubacio sam se u razgovor. “Ovaj vizir što ima preko očiju…gledao sam neku sličnu epizodu…daj trikoder.”
Netko mi je dobacio svoj trikoder. Približio sam ga Geordiu i pritisnuo nekoliko dugmeta.
“Da…”rekoh. “Njegov vizir šalje nekakve šta-ti-ja-znam zrake.”
“Naši skeneri ne mogu primjetiti nekakve šta-ti-ja-znam-zrake,”rekao je Data.
“Točno, morao sam prilagoditi trikorder da šalje trigonometrijsko-tetraedarsko-tehionske zrake da bih ih zamjetio.”
“Genijalo.”
“Znam. Geordijev vizir sigurno preko nekakvih šta-ti-ja-znam zraka šalje sliku koju on vidi prema Borgu.”rekao sam
“Nevjerojatno!”uzvikne kapetan. “Preostaje nam samo jedno…”
Istrgnuo je vizir sa Geordijevih očiju, ispustio ga na pod i žestoko pregazio.
“Slijep sam!”vikne Geordi.
“Kapetane, mogli smo jednostavno poništiti nekakve šta-ti-ja-znam zrake sa suučesničkim zrakama,”rekao je Worf.
“Ili smo mogli vizir staviti u neku kutiju,”predložio je Riker.
“Ne, sigurno je sigurno,”reče kapetan. “A sad, Geordi, natrag na posao!”
“Ali kapetane, ne mogu pronaći vrata!”
“No,no Geordi, nemoj gnjaviti detaljima, već ćeš se ti snaći. A sad…”reče i zastane. “Što se uopće događa?”upitao je kapetan.
“Saznali smo da je Borg pomoću nekakvih šta-ti-ja-znam zraka vidio sve što smo do sada radili.”ponovio je Data.
“Nisam znao da Borg ima tehnologiju nekakvih šta-ti-ja-znam zraka,”rekao je Riker.
“Netko im je vjerojatno dao tu tehnologiju, ili su nekog asimilirali,”rekao sam.
“Vjerujem da imam odgovor na to pitanje,”rekao je Data.
“O čemu se radi?”
“Pogledajte na monitor što su otkrili naši skeneri.”

- 20:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>