bolesni_um

srijeda, 15.06.2005.

17.the borg


Nakon nekoliko sati putovanja, ugledali smo prvu borgovsku kocku na zaslonu. Srećom da SaX-mobile ima uređaj za skrivanje, pa oni nisu zamjetili nas.
“Dobro, ti Batmane ostani u SaX-mobileu, a mi ćemo ostali na njihovu kocku.”rekao sam.
“Zašto ja moram ići?”upitao je Spiderman. “Imam loš predosjećaj.”
“Ne možeš ostati jer ne znaš voziti ovo, a treba nam netko za zaštitu dok ubacujemo virus u njihov sistem.”odogovorio sam. “Ma sve će biti u redu.”uvjerio sam ga.
“Unio sam koordinate u teleporter,”rekao je Data.
“U redu. Telepotiraj!”
Molekule su nam se razdvojile i ponovo spojile na borgovskoj kocki. Nalazili smo se pokraj računala te smo odmah počeli s poslom.
“Spidey, ti čuvaj stražu dok mi obavimo ovo, i na, evo ti fazor.”
“Već dolaze!”rekao je Spiderman.
Iz hodnika su se pojavile dvije radilice.
“Mi smo Borg. Bit ćete asimilirani”rekli su u isti glas.
“Čekaj, pa i mi smo Borg,”rekao sam im.
“Zbilja?”
“Da, najozbiljnije.”
“Onda se ispričavamo na smetnji,”rekli su i nastavili dalje. Nakon par minuta su se ponovo vratili.
“Čekajte malo, kako to da ne izgledate kao mi?”rekao je jedan od njih.
“I zašto vam ne možemo čuti misli?”upitao je drugi.
“Novi smo ovdje”reče Spiderman.
“Da, nismo još dobili sve djelove.”dodao sam.
“Onda je okej,”rekao je jedan od njih.
“Znate kako je, moramo sve provjeravati,”rekao je drugi.
“Posve nam je jasno.”rekoh.
“Ništa, ponovo sori na smetnji,”rekli su.
“Sve pet.”
Ponovo su se udaljili.
“Imam osjećaj da će nas ubrzo provaliti. Spiderman, budi spreman.”
“Ježim se od ovog mjesta. Koliko ćete još?”upitao je Spiderman

“Trebali smo završiti postupak za 2 minute i 33 sekunde,”rekao je Data.
Nedugo nakon što je Data to rekao vratila su se ona dvojica.
“Sad su nam javili da vi niste Borg!”rekli su u glas.
“Pa, očito je došlo do nesporazuma,”rekoh.
“Onda ćemo vas morati asimilirati.”rekao je jedan od njih. “Standardni postupak, ništa osobno.”
“Nije bed,”rekoh.
“I, da, otpor je uzaludan. Volim kad to kažemo,”rekao je drugi.
“Potvrđujem,”dodao je drugi.
“Spiderman, zaustavi ih!”
Spiderman je uperio fazor u borgovsku radilicu i povukao okidač. Narančasta zraka je izletila iz oružja i oborila prvog od njih, a zatim i drugog. No iza njih ih je dolazilo još. Spiderman ih je nastavio obarati no onda odjednom fazor više nije imao učinka.
“O, ne, prilagodili su se!”povikao je.
“Promjeni frenkvenciju!”rekoh.
“Kako se to radi?”
Za vrijeme koje je Spiderman pokušavao promjeniti frenkvenciju, okupilo se desetak radilica. Okružili su ga a jedan od njih mu je gurnuo dvije cijevčice u vrat. Tisuće nanorobota proširilo se Spidermanovom krvlju.
“Vaš prijatelj Spiderman je postao Borg,”obavijestio me Data
“Ah, šteta. Ma i ovako sam ga tek danas upoznao. Koliko još?”
“Barem minuta.”
“Znam nešto na što se ne mogu prilagoditi…”rekao sam i isukao Excalibur.
Počeo sam ih odbijati žestokim udarcima, no sa svakim borgom kojeg sam odbio, došla su još dvojica. Ubrzo smo bili opkoljeni sa svih strana.
Počeli su se približavati prema nama.
“Ispustio sam virus u njihov sistem.”rekao je Data.
“Onda odlazimo odavde. Batman, teleportiraj.”
Gledali smo borgovske face.

“Batman, odmah!”
Još uvijek smo vidjeli borgovske face. Nastavili smo se žestoko boriti, no ubrzo su nas opkolili. Podignuli su ruke i pripremili su ispucati cijevčice sa nanorobotima u nas.
I to su učinili. Ali mi više nismo bili tamo.
“Gdje si dosad,skoro su nas asimilirali!”viknuo sam na Batmana kad smo se stvorili u SaX-mobilu.
“Slučao sam pritisnuo neko puce…koje je ispalo da kontrolira nevidljivost…tako da su me vidjeli i počeli pucati…”
“Znači, SaX-mobile se trese jer…”
“…još uvijek pucaju po nama”završio je Batman.
“Gospodo, bilo bi mudro kada bismo napustili ovu lokaciju,”rekao je Data.
“Slažem se. Idimo u worp!”rekoh.
I odosmo u worp.
Kad smo se vratili na Enterprise, odmah smo otišli na most.
“Jeste li uspjeli?”upitao nas je Picard.
“Ubacili smo virus…no izgubili smo Spidermana.”
“No, šta je tu je…”reče Picard.
“Kapetane, senzori ne pokazuju promjene u kolektivu.”rekao je Geordi.
“Uistinu,”potvrdio je Data. “Potpuno su imuni na virus.”
“Kako su uspjeli…”rekao sam i zastao, “osim ako su znali o virusu…”
“Što pokušavaš reči?”upitao me Picard.
“Upravo to pokušavam i reći-netko na brodu je izdajica.”
- 23:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>