bolesni_um

srijeda, 30.03.2005.

Zašto svijet nije kao igrica na kompjuteru? Zašto ne mogu naći na podu kutiju s mecima kad hodam ulicom? Ili kad sam ozlijeđen da samo pređem preko kutije za prvu pomoć? Zakaj nemrem save-ati svako malo?
Zakaj Bog nije tako napravio svijet? zakaj kad skočim sa zgrade ostanem mrtav na podu? Nije fer.
Zakaj svaka druga rečenica počinje sa zakaj?
Možda ste primjetili da je blog postao živo smeće. Ali to nisam ja kriv. Kriv je On, svemogući Bog. Neki dan smo igrali šah, i ono, dobio sam ga u pol sata, i od tad je malo razdražen, blokira mi inspiraciju i općenito je ljut. Znate onaj tsunami? Izgubio je na pokeru. Mislili bi da bi onaj koji čita misli i vidi budućnost mogao bolje igrati. A šta ćete, nitko nije savršen.
Al dobar je on, osim kad je osvetoljubljiv, onda ga izbjegavajte. Obično četvrkom oko tri popodne. I nemojte mu nikad reć da izgleda dobro za svoje godine, jedan lik je to rekao...uf, to je bio vatromet.
I ne da mi inspiraciju...morat ću mu sutra pustit u tenisu...
- 23:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>