utorak, 03.04.2007.

Molim Vas oprostite mi, nisam kriva ja....

Hej ćao!!!Stvarno me nije bilo dugo, ali evo da vam se svima ispričam, komp. me zezao mal radi, pa mal ne...i nikako nisam nikome mogla ni poslati msg na post!!!Nadam se da se ne ljutite i da mi opraštate..
Sve u svemu, danas sam jedva uspjela!!!Kako ste mi vi?Što ima kod vas?Kod mene je sve po starom, osim toga što već 2,5tjedna imam dečka ( njegovo ime nek OSTANE TAJNA)..A oni koji znaju o kome pričam skužit će!!!Lijepo mi je s njim, i fakat da sam poželjela u snu takvog dečka možda ga nebi našla..Dobar je prema meni i po svemu dosada vidim da mu je stalo do mene kao do osobe..i zato sam sretna!!!Izlazimo skupa svaki vikend, u Našice ili malo u Slatinu i tako...Sve u svemu, dobro mi je!!!
Danas sam bila na razgovoru za posao ali po svemu sudeći ne vjerujem da ću ga dobiti, radi se dvokratno, što mi zbog putovanja autom baš i neodgovara!!!Danas kad sam pričala s dečkom reko mi je da će mi pokušati srediti neki posao u mojoj struci, pa ajd neka zarada u svakom slučaju dobro bi mi došla..zar ne?!?Ide ljeto i šta ću se dosađivati kući, bolje mi je negdje raditi i zaraditi koju kunu...za svoje potrebe!!!
Nažalost, nemogu puno pisati...ali eto toliko što se tiče nekih novosti u mom životu...
Ukratko-JELENA-ak ti se ne javim na post, mi ćemo i onako biti u kontaktu putem sms-a, tak da se ne ljutiš na svoju Snješku hehe.
SABRINA-također lutko to vrijedi i za tebe....nadam se da me nisi zbog ljubavi zaboravila..Mala, isti mi je broj..I tebi sorry što neodg. zbog 'zezanja' kompa na post.
DEYA srećo, ti ionako sve info čuješ putem eMaila, ama baš sve...Zato uživaj mi i ti!!
BRANKO tj RAMBO a tebi se bum javljala čim mi komp ne bude imao 'kravlje ludilo' tj. i kad bum u prilici hehe...Ne ljuti se na mene...
I svi ostali također, nemojte se ljutiti, ako uspijem svima ću vam se javiti...
Svima Vama & my best frendicama i mom dragom šaljem big kiss i wave

- 19:36 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bLOGa

***____ma Ljudi, spika, družeNje , dopisivaNje, pjesMe, zeZancija...sve što vam sRceko poŽeLi wink PiŠiTE i uživajte wave

******Nije problem lepi moj,
da sa sebe skinem sve
uspavat ću ponos svoj,
u krevetu Mona liza je
Ma nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo grešne,
a kako ćeš sutra lepi moj
kad poslije mene
sve ti budu smešne****

Linkovi

***JeLeNa***
**SabriNa**
**Deya**
**otrovni_cvijet**


još nešto ko hoće može mi pisati i na e-mail adres: luna_llena@net.hr ,ljudi čitamo se ...kissach*

o meni:

Zovem se Snježana , imam 20,5 godina. Rođena sam 07.03.1986g. u Osijeku. ZavRšiLa sam trgovačku i komerciaLnu škoLu. VoLim izLaske, druženja, dopisivanja, šetnje, sLatke dečke blabla ,duga puTovaNja, svoje društvo,itd, itd... Od gLazbe sLušam NaRoDnjAke...DEFINITIVNO.. ..Ako vas još što zaniMa, pitajte :)wave


NO HAY QUE LLORAR-Ne treba plakati

Ako misliš da svijet gubi
osmjeh i da je vrlo lako izgubiti
iluzije.Osjećaš da nemaš
sutrašnjice,da su se nadanja
izgubila zbog nekog tko je
slomio tvoje vjerno srce u
komadiće.Ne treba plakati kada
misliš da ljubav odlazi.Ne
treba patiti jer znaš da se nikad
neće vratiti.Patiš od
nesanice,a pred tobom je njegov osmjeh,a
noći probdiješ bez ijednog dodira.
Znaš da za tebe nije završeno,dala
si sve od sebe,pobijedila u ljubavi,
iako sada patiš od boli.Ako plačeš zbog te ljubavi,
ljubavi koja je otišla,
pusti je,pusti je,jer ako se vrati
tebi zauvijek ćeš biti sretna,
zauvijek ćeš biti sretna,......