srijeda, 21.02.2007.

..OVAJ PUT NEMAM NASLOV..

ej!Evo mene da se javim malo!Nemam puno za pisanje,ali evo..Kod mene za sada sve okey, mogu reći da sam sada zadovoljna sa sobom i svojim životom.Ako ništa, tu su uvijek frendice!!O,napokon sam registrirala auto i sada je u potpunost moj, i moram se još pohvaliti, dok meni moji nisu kupili auto ni moja best frendica nije se usudila voziti ( položila vozačku 2g prije mene ) a sada ženskica vozi se hehe..Imam dobar utjecaj na nju, baš mi je drago!!Hehe..Dogovarale smo se za izlazak u 'lagunu' rekla je da će odpisati onu 'staru curu' Gordanu jer joj je dosadila, jer s njom kad i izađe samo šuti jer ona šuti ko zalivena i jedva da progovori riječ, mašta o tome da će naći muškoga koji je lijep, zgodan, bogat, itd..haha..ja i Sanja umiremo od smijeha, jer savršenstvo ne postoji ..nitko nije savršen..a toj Gordani je 29g ,.eeh!!Svi smo mi ljudi s vrlinama i manama, ako te netko ne voli i ne cijeni, nije te vrijedan!!S Martinom nikako da odem na kavicu, imamo se toliko toga za ispričati, ehh, ajoj cura radi pa ju razumijem u potpunosti..a i fakat joj nije lako , ako ovo pročita poručujem joj 'Drž' se ženska!!'
Ali kad odemo na coffee, uff al ćemo se ispričati..
Idući tjedan moram u hzz na neki razgovor, mislim fakat nešto u vezi posla, al nemam ja povjerenja u to da će mi oni naći neki posao, jer njihove ponude su pušiona!!

Evo zafrkancije, da vas malo nasmije jer jedni je vole,drugi je ne vole ali stihovi narodne glazbe ponekad nas zaista mogu dobro nasmijati, evo nekih od njih ( ovo našla u novinama ) :

1. Da, dogovor kuću gradi rekao je netko, s tobom kako stvari stoje-temelj je daleko.
2.Sladak šećer hladna voda, hajde mali dok je zgoda.
3.Imam garažu i mercedesa tri, još mi samo fališ ti.
4.Kuče laje-a ja mislim ti si.Otiš'o si, sarmu probo nisi.
5.Uzela si žilet da s njim režeš vene, sa čim ću da se brijem , što ne misliš na mene!!

Eto toliko od mene..Malo osmijeha..hehe..Hvala Vam svima šta mi se javljate a mojim najdražim frendicama šaljem big kiss i drž'te se curke!!!Svim posjetiocima hvala, hvala puno, lijepo mi vas je čitati, baš ste mi dragi..HVALA & PUSA !!!

- 13:28 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bLOGa

***____ma Ljudi, spika, družeNje , dopisivaNje, pjesMe, zeZancija...sve što vam sRceko poŽeLi wink PiŠiTE i uživajte wave

******Nije problem lepi moj,
da sa sebe skinem sve
uspavat ću ponos svoj,
u krevetu Mona liza je
Ma nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo grešne,
a kako ćeš sutra lepi moj
kad poslije mene
sve ti budu smešne****

Linkovi

***JeLeNa***
**SabriNa**
**Deya**
**otrovni_cvijet**


još nešto ko hoće može mi pisati i na e-mail adres: luna_llena@net.hr ,ljudi čitamo se ...kissach*

o meni:

Zovem se Snježana , imam 20,5 godina. Rođena sam 07.03.1986g. u Osijeku. ZavRšiLa sam trgovačku i komerciaLnu škoLu. VoLim izLaske, druženja, dopisivanja, šetnje, sLatke dečke blabla ,duga puTovaNja, svoje društvo,itd, itd... Od gLazbe sLušam NaRoDnjAke...DEFINITIVNO.. ..Ako vas još što zaniMa, pitajte :)wave


NO HAY QUE LLORAR-Ne treba plakati

Ako misliš da svijet gubi
osmjeh i da je vrlo lako izgubiti
iluzije.Osjećaš da nemaš
sutrašnjice,da su se nadanja
izgubila zbog nekog tko je
slomio tvoje vjerno srce u
komadiće.Ne treba plakati kada
misliš da ljubav odlazi.Ne
treba patiti jer znaš da se nikad
neće vratiti.Patiš od
nesanice,a pred tobom je njegov osmjeh,a
noći probdiješ bez ijednog dodira.
Znaš da za tebe nije završeno,dala
si sve od sebe,pobijedila u ljubavi,
iako sada patiš od boli.Ako plačeš zbog te ljubavi,
ljubavi koja je otišla,
pusti je,pusti je,jer ako se vrati
tebi zauvijek ćeš biti sretna,
zauvijek ćeš biti sretna,......