subota, 17.02.2007.

...od ljubavi ne živi se...

OD LJUBAVI NE ŽIVI SE

Znam,nisam tvoj broj
i zato idem ni sam neznam kud
sve što imam,baš sve ti dadoh
al' dva smo sveta,sve je uzalud.

Pružit će ti netko drugi
sve što nisam mogo ja
vodit će te na kraj sveta
gde najlepša zvezda sja
ne žali me,ni srce ne krivi
od ljubavi se ne živi.

Znam,rastanak boli
i zato idem bol da prekratim
još ove noći usne mi pruži
po nečem lepom bar da te pamtim.

Pružit će ti netko drugi
sve što nisam mogo ja
vodit ćete nakraj sveta
gde najlepša zvezda sja
osetit ćeš tu lepotu,
sve najbolje u životu
sve što samnom nikad nebi imala...


..Jako mi se sviđaju riječi ove pjesme, i morala sam ju imati na svom blogu.Nekako je tužna, i mislim zato je možda i posebna..Na vesele pjesme skačemo, na tužne plačemo.Život je takav.Još moram fakat jednom reći Jeleni da joj je onaj njen post zakon!!!Danas sve se svodi na materijalne stvari, bitno je da dečko ima dobar auto, samo da se možemo provozati u njemu i koješta više, sada na ljude se gleda kao da su stvari a ne ljudska bića s osjećajima..Bitno je koliko osoba ima para, da nas uvijek časti, izvodi u neke discoteke di još nitko od naših nije bio..Ma šta reći na to sve, JADNO DO BOLA!!!Šta vrijede nečije pare, ak u glavi imaš zrno graška a ne mozak!!Mislim stvarno!!!Moraš pred nekim glumiti da ga voliš, iako ti se na sam njegov dodir povraća!!!Ako ne mogu imati dečka kojeg želim, bolje mi je i samoj tada, nego da moram trpiti nekog dosadnjakovića samo zato da bi svima mogla reći 'hej, ljudi imam dečka'..Mnoge danas ulaze u veze s oženjenima..šta reći na to..ma,svako nek živi svoj život..i hvata trunčicu sreće koju im ta osoba može pružiti, di je tu ljubav..Šta ta osoba može pružiti nekoj balavici od 15-16g ( nek mi oproste kolegice, znaju one koje imaju toliko god. , neodnosi se to na njih da su balave, već na ove cure šta hodaju s upola starijim ) to je više iskorištavanje nego išta drugo..Ko ima imalo pameti u glavi, zna šta je pravilno, a što ne činiti..Jedna podmukla strast ne mora značiti toj osobi da se mora upuštati u nešto od čega nema koristi. Šta znače veze di se moraš skrivati i strepiti da neko ne otkrije..Što?!?..Ako je stvarno veza prava, tada treba uživati i prepustiti se upoznavanju partnera..i ulagati u nju, tada je život puno ljepši i sretniji kada imamo osobu od povjerenja koju volimo pokraj sebe, koja je naš život , naša strast i jednom kad veza pukne da nam u sjećanju lijepome ostane..jer, čudni su putevi ljubavi..
Hvala vam svima ..želim vam puno sreće ..i da volite i budete voljeni...
Pozdravljam svoje kolegice Sanju, Martinu, Antoniju, Dijanu, Dragu...i svima mojim posjeticima šaljem veliku pusu i od srca vam se zahvaljujem svima!!!Voli Vas Snježa!!! :-)

- 14:50 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bLOGa

***____ma Ljudi, spika, družeNje , dopisivaNje, pjesMe, zeZancija...sve što vam sRceko poŽeLi wink PiŠiTE i uživajte wave

******Nije problem lepi moj,
da sa sebe skinem sve
uspavat ću ponos svoj,
u krevetu Mona liza je
Ma nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo grešne,
a kako ćeš sutra lepi moj
kad poslije mene
sve ti budu smešne****

Linkovi

***JeLeNa***
**SabriNa**
**Deya**
**otrovni_cvijet**


još nešto ko hoće može mi pisati i na e-mail adres: luna_llena@net.hr ,ljudi čitamo se ...kissach*

o meni:

Zovem se Snježana , imam 20,5 godina. Rođena sam 07.03.1986g. u Osijeku. ZavRšiLa sam trgovačku i komerciaLnu škoLu. VoLim izLaske, druženja, dopisivanja, šetnje, sLatke dečke blabla ,duga puTovaNja, svoje društvo,itd, itd... Od gLazbe sLušam NaRoDnjAke...DEFINITIVNO.. ..Ako vas još što zaniMa, pitajte :)wave


NO HAY QUE LLORAR-Ne treba plakati

Ako misliš da svijet gubi
osmjeh i da je vrlo lako izgubiti
iluzije.Osjećaš da nemaš
sutrašnjice,da su se nadanja
izgubila zbog nekog tko je
slomio tvoje vjerno srce u
komadiće.Ne treba plakati kada
misliš da ljubav odlazi.Ne
treba patiti jer znaš da se nikad
neće vratiti.Patiš od
nesanice,a pred tobom je njegov osmjeh,a
noći probdiješ bez ijednog dodira.
Znaš da za tebe nije završeno,dala
si sve od sebe,pobijedila u ljubavi,
iako sada patiš od boli.Ako plačeš zbog te ljubavi,
ljubavi koja je otišla,
pusti je,pusti je,jer ako se vrati
tebi zauvijek ćeš biti sretna,
zauvijek ćeš biti sretna,......