utorak, 06.02.2007.

.....Nemoj da me ostaviš, jer ostavlja se samo netko što od srca je daleko, nemoj da me ostaviš...

Antes de que te vayas-Marco Antonio Solis

Antes de que te vayas deyame
mirar una vez mas ese rostro
que nunca he de olvidar.
Me dices sinceramente
que me has dejado de amar.
Discuida yo bien comprendo y te
sabre perdonar.
Cuida de tu vida en tu camino
yo siempre me dire adios por ti.
Por ese corazon que me dio tanto
pero acabo mi encanto y lo perdi.
Perdona si te fastidio pero
es que es mi sentir.
Tal vez no tenga mi forma
de lo que quiero decir.
Quiseiera pedirte el besso que
borre los del ayer mas no te quito tu
tiempo te puedes ir yo lo veres.
Cuida de tu vida
en tu camino yo siempre me dire
adios por ti.
Por ese corazonque me dio tanto
pero acabo mi encanto y lo perdi.
Antes de que te vayas....



hejjj!!!Nije me dugo bilo, jednostavno nisam imala o čemu pisati. Imala sam osjećaj da mi život
stoji i ne idem dalje.Sva sam bila takva.Trebalo mi je vremena da raščistim neke stvari i shvatim što
i koga želim u svom životu, a koga ne!!Rasprave s starom su došle u normalu i sad se slažemo,
a koliko će to razdoblje trajati ne znam!!Nije mi bilo lako ovih zadnja 3 tjedna, nekako mi ništa
nije išlo kako treba, bila sam razdražljiva i nervozna!!!Sva sreća pa imam dobre frendice!!
Baš me je iznenadila kavica s Dijanom, nisam ni očekivala da ćemo baš taj dan otići na coffee i ispričati se.Bilo je super. Baš mi je pomogla savjetima i osjećam se od toga dana puno bolje.
Shvatila sam, i kad ti u životu loše krene uvijek je dobro imati frendicu ili frenda s kojim možeš popričati o svemu i svačemu, jer dobar savjet uvijek dobro dođe.
Sada sam zadovoljna jedino mi fali NETKO s kim bi mogla biti sretna i zadovoljna u potpunost, ali ljubav još neće da pokuca na vrata moga srca!!!
Već 2 vikenda nisam bila nigdje, ehh šta reći... nije mi se dalo...Iako sam zabavljačica do bola i nije mi bed otići u No limit i plesati cijelu večer, ako treba hehe, al' ajd dobro nadoknadit ću ja propušteno kad tad hehe...Takva sam ja!!!!
Bliži se VALENTINOVO, ehhh... šmrc šmrc,.....Sva sreća pa ne pada na subotu taj dan i neću morati gledati one zaljubljene golupčiće, a ja sama ... ....piiih...
******Sama u velikom gradu, sama raspoloženje u padu na virus ljubavi nisam imuna u to sam sigurna, ...Zaljubljena, zaljubljena,....... ******Deya & Saby ( koja me očito više ne ferma ni 5 % )
očekujem vaše e-mailove, pa o svemu tamo više budem rekla jer nemrem javno sve !!Heh!!!

Pozdrav mojim najdražim kolegicama SANjI, MARTINI, DIJANI , ANTONIJI, DRAGI,.... ....
& svim mojim dragim posjetiocima bloga šaljem jedan big big kissach... i hvala vam što svraćate na moj blog i ostavljate svoje komentare!!!!HVALA!!!!kisskiss
I još se želim zahvaliti DEYI na svim onim savjetima putem e-maila, hvala lutko srce si smijeh .



*********NA DISTANCI**********

- 16:53 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bLOGa

***____ma Ljudi, spika, družeNje , dopisivaNje, pjesMe, zeZancija...sve što vam sRceko poŽeLi wink PiŠiTE i uživajte wave

******Nije problem lepi moj,
da sa sebe skinem sve
uspavat ću ponos svoj,
u krevetu Mona liza je
Ma nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo grešne,
a kako ćeš sutra lepi moj
kad poslije mene
sve ti budu smešne****

Linkovi

***JeLeNa***
**SabriNa**
**Deya**
**otrovni_cvijet**


još nešto ko hoće može mi pisati i na e-mail adres: luna_llena@net.hr ,ljudi čitamo se ...kissach*

o meni:

Zovem se Snježana , imam 20,5 godina. Rođena sam 07.03.1986g. u Osijeku. ZavRšiLa sam trgovačku i komerciaLnu škoLu. VoLim izLaske, druženja, dopisivanja, šetnje, sLatke dečke blabla ,duga puTovaNja, svoje društvo,itd, itd... Od gLazbe sLušam NaRoDnjAke...DEFINITIVNO.. ..Ako vas još što zaniMa, pitajte :)wave


NO HAY QUE LLORAR-Ne treba plakati

Ako misliš da svijet gubi
osmjeh i da je vrlo lako izgubiti
iluzije.Osjećaš da nemaš
sutrašnjice,da su se nadanja
izgubila zbog nekog tko je
slomio tvoje vjerno srce u
komadiće.Ne treba plakati kada
misliš da ljubav odlazi.Ne
treba patiti jer znaš da se nikad
neće vratiti.Patiš od
nesanice,a pred tobom je njegov osmjeh,a
noći probdiješ bez ijednog dodira.
Znaš da za tebe nije završeno,dala
si sve od sebe,pobijedila u ljubavi,
iako sada patiš od boli.Ako plačeš zbog te ljubavi,
ljubavi koja je otišla,
pusti je,pusti je,jer ako se vrati
tebi zauvijek ćeš biti sretna,
zauvijek ćeš biti sretna,......