Enivej...stvar koja me najviše fascinirala kao klinca u starim sf filmovima bila je struja, ono, munje iz prstiju glavnog negativca, milijun puta viđene, ali valjda najbolje zapamćene kod Imperatora kad maltretira jadnog The Last Jedija pred kraj treće epizode starih Star Warsa. Oni koji imaju smisla za psihoanalizu sad bi me s guštom analizirali (jedan clue: u mnogim starim kulturama munju je reprezentirala zmija i obrnuto i tako dalje i tako dalje), makar mislim da to nema baš neku težinu jerbo ispod svakog kamenčića u glavi leži ili neka zmija ili neka lubanja i bla bla bla...
Drugo čega sam se sjetio je Tesla, u zadnje vrijeme meni najdraži superhero, čarobnjak s drugog planeta, nad-umjetnik i vjerojatno najopasnija glava ikad, koja je smislila najluđe genijalne stvari, a od kojih se one naj-najluđe zlim kapitalistima nisu sviđale...
Treće ima veze s onim momentima kad pomisliš na nešto što mrziš i nesvjesno zgrčiš šake kao da se pripremaš vraga spržiti usmjerenom eksplozijom čiste energije.
Ima i četvrto, ali neću gnjaviti.

Filmić je opet trashy, ali uvod mi je trebao čisto zato što vas želim preduhitriti "Da, malo se ponavljam s tom strujom":
Vrržžžžžžžžžžžžžž!

- 22:58 - Komentari (23) - #
...a iz svog oklopnog vozila kao mini čovječuljak sa šarenom kacigom velikom kao glava.



- 16:30 - Komentari (8) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>