bobata

petak, 30.01.2009.

Nedavno - razgovor za posao ...
Posao u struci, radno vrijeme idealno,subote neradne, plaća - ma ludilo...

Presretna i puna optimizma sam došla u dogovoreno vrijeme
s velikim očekivanjima jer za taj posao sam bila:
stručno osposobljena, s velikim radnim iskustvom,
bez lažne skromnosti - kandidat za pet!
Ali....veliko ali...
tajnica me uvodi do direktora, nisam ni sjela,
a puca pitanje da li ste udati, odgovaram da,
koliko dugo - odgovaram 2,5 god.
imate li djece - kažem da,
koliko - jedno
godina - dvije
????? WTF.. nije mi jasno...već mi crnilo pred očima
kasnije me nešto pitao vezano za struku, radno iskustvo, onako usputno
i kaže: Hvala javit ćemo vam se uskoro!
Izašla sam pokisla s već znanim odgovorom - nisam dobila posao!






- 11:55 - Komentari (16) - Isprintaj - #