20.06.2013., četvrtak

Kofein i tako neke asocijacije

Ok, službeno sam na 15. kavi, a to je samo pola današnje norme. Kako bi rekao moj djed "Herc bu te drapil!". Vječni zajebant, već dugo nije s nama. Taj čovjek nikad nije znao njemački ali je jednom Nijemcu objasnio kako mu je prase pobjeglo iz koca. "Majne švajne preko plota suk" tako je nekako išlo. Jako su ga ljutile artritične ruke ali svačem me naučio u životu. Bio je majstor elektrike. Još mi na ormaru stoje predškolski strujni krugovi s patuljcima i 3centimentarskom uličnom lampom koja i dalje svijetli kad se dobro porihtaju kontakti. Voljela bi da je brat bio tada veći, bila bi to klapa i pol.

Ovakvu jednu sam sačuvala, samo nije punjiva:
Image and video hosting by TinyPic
najdraža toksična stvar koju posjedujem.

Nego, neš ti današnje električare.

Pokvario mi se internet prije koji dan i sad dođe, tako jedan stariji gospodin iz T-coma. Pogleda router, pa da bi on na tavan. I ništa, vodim ja njega, kad on spazi kutiju i hvata se za glavu. "Maaaajko mila Bože dragi ajuuu". Da tko je to radio "Jebali ih Hercegovci!". A kad jesu, šta ćeš.

Tako da, stara škola :).

- 14:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

  lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (6)

"Riječi su bile na putu, a kad stignu, Liesel će ih držati u ruci poput oblaka, i iscjedit će ih, poput kiše."
Marcus Zusak; Kradljivica knjiga

Ja nisam Liesel i ne znam cijediti oblake, ali volim ih kako se samo oblaci mogu voljeti.